Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ifølge byggeveiledingen til Amigo 4 skal tyngdepunktet skal ligge 11 cm bak forkantlista. Når korden bare er 20 cm blir det på 55%. Kan det stemme Mål på de to versjonene er like.
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Takker, Quadrokopter, jeg er helt grønn når det gjelder glidefly. Årsaken til at tyngdepunktet skal være så langt bak (sammenlignet med motorfly) er nok den kraftig løftende Clark-Y profilen på horisontal stabilisator. Betegnelsen "bakvinge" er kanskje passende i dette tilfelle
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Jeg er heller ingen CG spesialist, men sveipet over linken som jeg nevnte og der sto det også 110mm så da får man gå ut i fra at dette stemmer.
Er du usikker så er vel det beste å gjøre et par håndkast i motvind på flatmark for å se om den glir greit gjennom lufta før man begir seg ut på de store høyder...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment