Unconfigured Ad
Collapse
Aurora 9 fra Hitec, inkludert Basic Telemetri Acro Pack.
Collapse
X
-
Hmmm, så vanskelig du skulle være da WilliamSitter og knoter med reviewet og trodde det meste var svart ut, men så kommer du her og kommer her. Har ikke tenkt på V-hale, men skal ta en sjekk senere i kveld! Vanskelig å finne svar når man ikke vet alle spørsmålene vet du. Godt du spør når jeg er så glemsk.
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Noen som vet hvor mange volt og amp motakerne tåler?? og om man kan foreks ta og putte inn 2stk 6.6v batteri pakker rett i motaker eller 2stk lipo 7.4v rett inn eller må di reguleres ned?
mvh StinDelta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mmComment
-
Spørsmålene fra William i #43 og #48:
- Ja, aileron differential kan settes opp forskjellig i fasene. Når jeg kobler flapsene som ailerons ser det ut som disse følger aileron diff-settingene når de er aktive.
- V-hale. Ja, Just a walk in the parkPå servoene til V-halen setter man rudder og elevator-utslag for hver av servoene begge veger uavhengig. Glem EPO osv!
Ser at jeg ikke har funnet ut av det tomin spør om i post #31... For vel se om jeg finner noen servokurver i menyene, utenom dem i heli-menyene selvsagt! Har ikke sett det, men lurer på om man må bruke positiv expo i butterflyfasen...? Skal prøve litt, har en time til overs nå!Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Voicemodul og datalagring.
Ref artikkel her.
Nå nærmer det seg release på "Voice announce"-modul. Da skal man få telemetridataene til høyttaler eller på ørepropp. Nå kan man sannsynligvis få mer nytte av dataene!
Og en "dings" som bindes til systemet og samler inn data. Disse kan vises på PC i ettertid. Så langt vet jeg ikke alt for mye, men 3D-visning i Google og sannsynligvis et "dashbord" på PC med playback tror jeg det blir. Info kommer nok!
Når jeg har noe med specs og bilder oppdateres artikkelen.
Og ja; skal nok beholde denne radioenAbsolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Nei. Skal ikke skje, og har ikke opplevd at det skjer. Heller ikke lest at det er noe problemer med det. Men der har vært "noen" som har trøblet sakene til, jeg mistenker fingertrøbbel men ikke noe er helt idiotsikkert eller 100% feilfritt
Men du kan/bør gjerne legge modellene dine inn på PCen som templates hvis du har noen svært kompliserte saker som du er livredd for å miste.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Kommer nye expo-kurver på 1.08, og en del annet snacks som heller ikke er på 1.07. Eneste "viktige" 1.07 har framfor 1.06 er telemetri-aktiveringen. Ellers er det jo litt med lyd og skjerm, timer reset metode, og annen LowBattery-funksjon på RX-batteri. Og noe annet småplukk. Har du kontroll over shutdown av antivirus, og cookies etc for nedlasting?
Får vel sjekke hva de lover oss på 1.08....Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment