Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styker F-27B MEGA 16/15/4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eneste jeg vet om i Norge er http://www.rs-hobbyimport.no/

    Jeg kjøpte min derfra, god service. Motoren er ganske dyr, men etter hva jeg har sett av utenlandske priser på disse sparer man ikkenoe/veldig lite i å bestille den fra utlandet.
    Frank Thingelstad
    2050 Jessheim

    Comment


    • #47
      Har nå testet Stryker F-27 med himark 2815/2000 og graupner cam-speed 6x6 propell. Utrolig bra kombinasjon !!

      Motoren var litt for stor til det orginale motorfeste. Så jeg måtte lage et kutt øverst i den bakre ringen. Så boret jeg et hull nederst så langt fram som mulig. Festet så motoren med en strips.
      Stryker F-27 (med E-Flite 2000KV, 40A ESC og 7x6 APC)
      Hyperion Yak 55 SP 25e-class
      Superzoom fra www.el-fly.dk
      T-Rex 450 SE V2

      Comment


      • #48
        Fint om du leser ihvertfall deler av tråden før du stiller spørsmålene dine. Allt du spør om er besvart tidligere i tråden
        John Erik Hembre

        Trondheim Modellflyklubb

        Comment


        • #49
          Jeg er så heldig å ha en helt ny ubrukt Stryker kropp liggende klar.Jeg har ikke motorfeste, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette.Motor innkjøp er iheller kke gjort.Er det kommet noen nye motorer med tilsvarende Mega perofrmance som passer.Hvilke servo anbefales.
          Gleder meg til dette...

          Comment


          • #50
            Reservedeler til Stryker F-27

            Originally posted by Alfred
            Jeg har ikke motorfeste, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette.Hvilke servo anbefales.
            Gleder meg til dette...
            Jeg bruker Waypoint 15g servor til 119 kroner. Fungerer fint, men må skjære 1 millimeter eller 2 isopor for at servohorn skal få plass.

            Motorfeste og andre reservedeler kan fås fra:

            RC Airplanes - Arrows RC, FMS, HobbyZone, E-flite, & More - HOBBY ZONE ca 1 ukes leveringstid. Bra priser.
            http://www.mosshobby.no
            Smallsize shopping - Smallsize Shopping Har også butikk i Oslo
            Nakshop.no Har også butikk i Oslo
            Stryker F-27 (med E-Flite 2000KV, 40A ESC og 7x6 APC)
            Hyperion Yak 55 SP 25e-class
            Superzoom fra www.el-fly.dk
            T-Rex 450 SE V2

            Comment


            • #51
              Interessant oppsett der... Jeg kjører selv Strykeren med E-flite Six Series 2000kv motor, APC 6x4, Castle Creations 25A esc og BBP 3 celler 2200mah pakke, da er strømtrekket ca 24,4 A, det funker fint for meg som er relativt nybegynner, flyr 20 minutter på ei pakke og fløy over én time effektivt på Hellerud i går. Skal vel ut dit idag også, da ved rc-bilbanen.

              Flyr med Spektrum, så jeg slipper radiotull
              Martin Sørlie, 1985.

              Comment

              Working...
              X