Unconfigured Ad

Collapse

Hobbycity blitt trege?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peppern75
    • Jun 2006
    • 671

Originally posted by Kyrre
    Er bortskjemt med liten "post i butikk" filial jeg da skjønner jeg, jeg kan ofte peke på pakken fra disken før de begynner å lete.
    Samme her, jeg pleier å peke ut pakka så de slipper å lete. Eller så spør de når jeg kommer inn døra om jeg skal hente pakka som har ankommet. Bruker EMS men det er jo som regel litt moms å betale, så da havner pakka på KIVI.
    Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

Per Nilsen
    Spikkestad

Comment

• Thinnthinn
      • Sep 2002
      • 1172

Originally posted by jstn
      Jeg sto plutselig med pakka i hånda en dag, selv om ordren fremdeles sto som processing.
      Kanskje du får deg en overraskelse du også
      Veeel... Venter enda!
      Jeg fikk jeg i det minste et tracking nr fra HC. Der står det at varen er levert inn.. 3.Mai... Takk for EMS Express!
      Litt tøysete at man etter over 1mnd ikke har varene i posten (ei heller i landet..) når de var på lager i første omgang!
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Erik er snill
        • Aug 2008
        • 86

Originally posted by lupus49
        Posten her forlanger strekkoden for å finne hvilken hylle pakken ligger på, så om noe går skeis, må jeg ta utskrift fra posten.no. Når pakken er framme på postkontoret og du sporer, kommer det fram link til henteseddel. To ganger har postmannen oversett EMS-merket og pakken har blitt liggende på postkontoret, og med EMS blir det ikke sendt ut henteseddel fra posten, så her gjelder det å passe på selv.
        Det er jo morsomt - det er ikke på alle pakkene at du får ut seddel med strekkode på posten.no. Hentet pakke fra Hobbycity i går, den kom rekommandert m/HK post og hadde tracking nummer men ingen henteseddel. De hadde forøvrige vært kreative for å befri meg fra mva - avsender var oppgitt som en person med mitt etternavn, og de hadde endret min oppføring av "other" til "gift"... Ikke alltid like lett å være ærlig ...

Comment

Working...