Announcement

Collapse
No announcement yet.

Til alle.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kleffa
    replied
    Tror nok mange vergrer seg ja.
    Denne hobbyen har tatt veldig av de siste årene, og modellene blir bare større og større.
    Er nok mange som ikke synest det er noe stas å komme med traineren sin på stripa, når folk synes 50cc er lite =)

    For min del har jeg det like artig med ett lite "søndagsfly" enn en stor bensinmodell.

    Men klart..føler at det blir litt mer utfordring med en større modell.

    Så for min del, jeg vil gjærne se byggeblogger og videoer av alt som kan bevege seg i lufta.

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Håper folk kan legge ut litt fly-videoer også. Enten det er cub eller sebart 30 size.
    Det finnes jo utrolig mange fine modeller som hadde vært fint å se/følge med på kveldstid

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Rakker du ned på OS 40 glow nå da??

    Godt at jeg har kjøpt OS 46 da.. hehe.. Holder på med et søndagsfly om dagen.
    Hobbio Superstar 40 .. Fikk selve flyet av en kamerat (uåpnet eske),
    så jeg måtte jo bare bygge det...

    Fikk gratis en annen modell her om dagen som jeg skal bruke for å lære meg litt
    bygging: SIG Craftsman Kit Kadet Seniorita. Et 60-size fra 1987(!)
    Denne også er uåpnet i eske, så det blir spanande.

    Leave a comment:


  • Ruduz
    replied
    Godt poeng Anders. Vil se mer av "glowprosjekter" her også. Kan jo være at folk vegrer seg for å poste prosjekter av den grunnlag av at flyene er "små" og er motorisert med OS 40 glow motor og ikke en saftig 15000 cc`s sak i nesa

    Leave a comment:


  • anders e
    started a topic Til alle.

    Til alle.

    Jeg vet det er mye snakk store fly og bilder av store fly om dagen.
    Men jeg for min del ønsker også å følge med på de som driver med små og normal
    størelse på el og glowfly uansett modell.

    Lag gjerne en blogg eller legg ut montering/ bilder av det dere driver med.
    Det er ikke om og gjøre å ha størst! Morsomt å se annet også.

    Mvh
Working...
X