Unconfigured Ad

Collapse

"deans-plugger" inne på BackorderKing! (Off topic del)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sap_2000
    • Sep 2003
    • 524

Originally posted by Trulsen
    Men etter alt dette "vi-er-best-og-ingen-andre-kan-ting-like-godt-som-oss" bullshitet (Selv om Quadrocopter leverer varene når det gjelder motargument, fakta, dokumentasjon etc) blir jeg kvalm og velger å støtte mer seriøse og mindre kvalme aktører (les: elefun, hobby24, rcpro, etc).
    Nettopp. Kunne prinsippiellt ikke falt meg inn og støtte eller legge igjen en krone hos folk som oppfører seg slik JT gjør til stadighet.
    Lurer på om om de andre som er med i TS vet hva han lirer av seg her? Slik det holdes på er ingen god reklame for TS.

Og alt dette svadaet med stadig dobblet og triplet omsetning har vi hørt på i en årrekke til det kjedsommelige, og slik som JT får det til og fremstå, burde de jo være større enn Microsoft og Apple til sammen for lengst.

Håper det råttne eplet snart forsvinner i kompostbingen for godt!
    Last edited by sap_2000; 26-11-10, 00:48.
    Mvh. Ståle
    http://www.jetsofnorway.no/

Comment

• ThrottleStore.Com
      Forhandler
      • Apr 2009
      • 248

Såda, såda....

Og enkelte hyler stadig opp om OT?

Vet at fakta med bunnlinja i orden, som man ikke kan surfe seg til på nettet, er vond å svelge.
      Vet også at min penn svir, med bakgrunn som tidligere skribent i media.

Vet også at det er vondt å svelge for enkelte at noen fra lille Norge har innpass ute i den store verden og av og til belyser fakta som ikke er offentlig tilgjengelig ennå.

Har heller ikke med et ord i denne tråden nevnt hva TS selger eller ikke.
      Har heller ikke nevnt løp og kjøp hos TS.
      Har kun nevnt at vær klar over hva man løper og kjøper.

Hvis man trenger fyord og feite typer for å forsvare/uttrykke seg, så sier det alt om en selv og ingenting om andre.
      Dessuten bør det være en sak for admin.
      Så var det det juridiske med personangrep i media....

Hvis noen er opptatt av å sjekke noe, så anbefales Brønnøysundregisterene.
      Resten er langt utenfor enhver folkeskikk og kommenteres ikke.

Helge Jan Tandstad

Utdannet jetmotormekaniker fra LTBS
      Utdannet svakstrømsingeniør
      Handelskole og markedsføring
      Tidligere konstruktør av PA forsterkerutstyr og høytalere
      Tidligere konstruktør av satelittkommunikasjonsutstyr og parabolantenner for kringkasting
      Produksjon og salg av datamaskiner
      Import og salg av mikrofly
      Modellfly; tja, ca to mannsaldre

Det var vel stort sett bunnlinja (skrytelista) som kan relateres til dette.
      Ikkerelatert utdannelse/aktivitet holdes utenfor her

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

Balansegangen mellom giftig penn og fremstå som en idiot er en syltynn knivegg på ett forum som dette...

Sent from my Desire HD using Tapatalk
        Last edited by affa; 26-11-10, 08:05.

Comment

• ThrottleStore.Com
          Forhandler
          • Apr 2009
          • 248

Nettopp

Du fikk sagt det du affa....på et forum som dette....
          Andre steder får man både diplom og påskjønnelse.

Min penn vil alltid være skarp, men holder seg også alltid innenfor normal folkeskikk og det som kan forsvares faglig.

Helge Jan Tandstad

Comment

• affa
            Administrator
            • Jul 2002
            • 5877

Originally posted by ThrottleStore.Com
            Du fikk sagt det du affa....på et forum som dette....
            Andre steder får man både diplom og påskjønnelse.
            Helge Jan Tandstad
            Skarp penn kan være morsomt, men det er forskjell på å skrive med skarp penn i og utenfor riktig fora og det er der selvinnsikten dukker opp

Case closed fra min side, XT plugger fungerer fint for min del opptil ett strømtrekk på faktisk 100A som jeg har hatt i ett 6S oppsett i en 1,8m GB Yak. Men hadde nok ikke kjørt så høyt i mine 2,2m elektromodeller på 12S...

Comment

• ThrottleStore.Com
              Forhandler
              • Apr 2009
              • 248

Enig i det også.
              Men det må være helt klart, jeg tilpasser hverken meg selv eller min penn for de som hevder å tilhøre gruppen voksne mennesker, uansett fora.

Saken avsluttet også her fra min side.

Ang plugger så støtter jeg meg alltid til fakta og fagkunnskap, hvor praksis også tilsier at oversize alltid lønner seg uansett hva man kaller pluggen. Plugger utgjør vanligvis det største effekttapet i enhver normalt dimensjonert forbindelse.

Helge Jan Tandstad

Comment

• strofe
                • Sep 2004
                • 249

Originally posted by ThrottleStore.Com

Helge Jan Tandstad

Utdannet jetmotormekaniker fra LTBS
                Utdannet svakstrømsingeniør
                Handelskole og markedsføring
                Tidligere konstruktør av PA forsterkerutstyr og høytalere
                Tidligere konstruktør av satelittkommunikasjonsutstyr og parabolantenner for kringkasting
                Produksjon og salg av datamaskiner
                Import og salg av mikrofly
                Modellfly; tja, ca to mannsaldre

Det var vel stort sett bunnlinja (skrytelista) som kan relateres til dette.
                Ikkerelatert utdannelse/aktivitet holdes utenfor her
                Nok en gang viser det seg at utdannelse og innteligens ikke nødvendivis har noen sammenheng.....

Skarp penn og sløv hjerne, ingen bra kombinasjon!!
                Mvh
                Bent Andreassen

Harstad Modellflyklubb på Facebook
                http://www.facebook.com/#!/groups/313467363926/

Comment

• xilian
                  Chief Executive Officer
                  • Feb 2009
                  • 6522

Kjære TS v/ JHT:
                  Ydmykhet er tydeligvis et fremmedord i Asia, for måten ting blir gjort
                  på her strider jo mot all sunn fornuft når det gjelder kundebehandling.
                  Samtidig fremstår dere gjentatte ganger som en av verdens største
                  og beste, men det hadde det vært fint om dere kom dere LITT ned på landjorda
                  igjen. 3 ansatte og en omsetning på 4,8mill tilsier nemlig noe helt annet…
                  Nå skal ikke jeg trøkke dette noe særlig mer ned i søla, for det klarer
                  dere fint selv!

Brukerne på mine forum er ”mine kunder”. Jeg må passe på dem,
                  yte service og legge alt til rette for at de skal få en god opplevelse
                  hver gang de besøker ”butikken min”.
                  For meg er det viktig at ”kundene” opplever MFN på en god måte,
                  og ikke blir møtt av sutrete opplegg som dette her.
                  Skriveriene blir sikkert gjort med beste mening, men når opplevelsen
                  hos mottakerne er så til de grader negative så bør det kanskje revurderes.

TS annonserer pdd. på både RS og MFN og det er hyggelig det, men
                  når annonsøren gjentatte ganger irriterer relativt mange av mine ”kunder”
                  (har ingen statistikk) så må jeg kanskje revurdere dette.
                  Men dette spiller vel ingen rolle siden MFN i følge dere selv
                  kun genererer 0,57% av trafikken deres, brukermassen er en gjeng
                  idioter og undertegnede er uønsket?

Kjære Kunder:
                  Skru på skylapper og la det være. De fleste bør nå ha skjønt
                  at skriver dere om 2 egg, så forvandles dette til Prior før
                  dere vet ordet av det. Det eneste resultatet av dette (foruten Google-hits)
                  er at det sitter en hel gjeng på fredagskvelden å blir alvorlig irritert…

Men ha en god helg da folkens.. Håper det blir litt flyging i helga.
                  Personlig går jeg nok for innendørs på søndagen (om jeg finner ut
                  hvor Larvik-gutta flyr). Det er tross alt -10 grader og 10m/s fra nord…
                  Tom I. Arntsen

Comment

• Trulsen
                    • Aug 2006
                    • 3411

Amen....

Comment

• ThrottleStore.Com
                      Forhandler
                      • Apr 2009
                      • 248

Amen også

Og admin er også sitt ansvar bevisst, og leser statestikk som en viss f..... leser bibelen.
                      4,8 mill bare for AS'et på 6 oppstartmåneder i fjor....

TS.Com teamet

Comment

• Genic
                        • Aug 2005
                        • 329

Og Lazy Bee som bare skulle være snill og tipse om at T-pluggene var tilbake hos Backorderking.
                        Og dermed var krigen i gang igjen.

Comment

• xilian
                          Chief Executive Officer
                          • Feb 2009
                          • 6522

ok, så hadde dere kanskje mer omsetning i 2009..
                          Det var ikke akkurat dèt som var poenget med mitt innlegg.
                          Forslaget om skylapper var kun ment på brukerne, ikke annonsørene...

VÅKN OPP FOR POKKER! Det er INGEN som er tjent med den konstante arrogante, bedrevitende og nedlatende
                          holdningen du har til alle mann her... Vis LITT respekt for andre mennesker, så får du kanskje litt respekt igjen.

Og hvis du nå føler for å si noe mer i denne sammenhengen, så får du komme med noe fornuftig og ikke
                          bare et flåsete dustesvar som #34.
                          Tom I. Arntsen

Comment

• Skartun
                            • Aug 2008
                            • 231

Originally posted by xilian
                            Og hvis du nå føler for å si noe mer i denne sammenhengen, så får du komme med noe fornuftig og ikke
                            bare et flåsete dustesvar som #34.
                            Xilian...... Nå savnet jeg akkurat "liker" knappen som er på Facebook.
                            Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

http://www.sognmodellfly.com

Comment

• Grumpy
                              • Oct 2010
                              • 96

Men ha en god helg da folkens.. Håper det blir litt flyging i helga.
                              Personlig går jeg nok for innendørs på søndagen (om jeg finner ut
                              hvor Larvik-gutta flyr). Det er tross alt -10 grader og 10m/s fra nord…

Her flyr Larviksguttane, godt ispedd elementer fra Sandefjord også.
                              http://kart.gulesider.no/m/ILuph

Comment

• ThrottleStore.Com
                                Forhandler
                                • Apr 2009
                                • 248

ok, så hadde dere kanskje mer omsetning i 2009..
                                Vis LITT respekt for andre mennesker, så får du kanskje litt respekt igjen.
                                For TS.AS'et så er det kun en liten brikke i hele sammenhengen.

Det siste regner jeg med var personlig igjen.
                                Gjensidig respekt utøves overalt i verden ovenfor de som beviser at de gjør seg fortjent det.
                                Man får ikke mer respekt ved å kjefte.

Forøvrig vil det meste av weekenden her gå med til konferanser med noen av verdens fremste kirurger.
                                Medisinsk utstyr gir nok mer i kassa enn hobby duppeditter.

Håper likevel at det blir litt tid til å slappe av med tuning av karbonramme på 700 flybarless e-heli.

Det som egentlig skuffer mest, er at ingen har gjennomskuet noe som helst, og er så selvhøytidlige at de ikke skjønner at jeg er en type som tar det meste med et hælspark, og at det må mye mer alvorlige teamer til enn dette for å få meg til å plante begge beina tryggt på jorda og legge ansiktet i dype seriøse folder.

God helg.

Helge Jan Tandstad

Comment

Working...