Unconfigured Ad

Collapse

"deans-plugger" inne på BackorderKing! (Off topic del)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • syver
    • Aug 2009
    • 914

Originally posted by ThrottleStore.Com
    For TS.AS'et så er det kun en liten brikke i hele sammenhengen.

Det siste regner jeg med var personlig igjen.
    Gjensidig respekt utøves overalt i verden ovenfor de som beviser at de gjør seg fortjent det.
    Man får ikke mer respekt ved å kjefte.

Forøvrig vil det meste av weekenden her gå med til konferanser med noen av verdens fremste kirurger.
    Medisinsk utstyr gir nok mer i kassa enn hobby duppeditter.

Håper likevel at det blir litt tid til å slappe av med tuning av karbonramme på 700 flybarless e-heli.

Det som egentlig skuffer mest, er at ingen har gjennomskuet noe som helst, og er så selvhøytidlige at de ikke skjønner at jeg er en type som tar det meste med et hælspark, og at det må mye mer alvorlige teamer til enn dette for å få meg til å plante begge beina tryggt på jorda og legge ansiktet i dype seriøse folder.

God helg.

Helge Jan Tandstad
    med all respekt kan ikke noen få denne arrogante drittstøvel,n a en møkkamann vekk fra dette forumet.
    Terje syvertsen
    www.ModumModellSportklubb.com
    3dhs edge mintor 38
    C-arf edge dle 111 v3.
    C-ARF extra 330l da 100.

Comment

• syver
      • Aug 2009
      • 914

Originally posted by Lazy Bee
      bump.......
      Terje syvertsen
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

Comment

• Larsern
        • Sep 2007
        • 756

OT:
        Bare tanken på at jeg en eller annen gang kan legges inn på ett sykehus og få gjennomført et kirurgisk inngrep der utstyret kan være levert av "ThrottleStore.Com" gjør meg kvalm..

Jeg kommer aldri til å handle på throttleskryt igjen noensinne. Ikke om det var den siste hobbysjappa i verden og de gir bort utstyret.

On topic:
        Flott at de har fått inn igjen T-pluggene. Løp og kjøp!

Lars Rød.

Comment

• Larsern
          • Sep 2007
          • 756

Hmm. forresten.. Med tanke på alt det andre tullet han lirer av seg, tenker jeg "medisinsk utstyr" egentlig bare betyr at han selger slike trepinner doktormannen stikker inn i kjeften for å sjekke halsen.
          Puh! Nå ble jeg lettet og ikke fullt så kvalm lengre.

Lars Rød.

Comment

• sap_2000
            • Sep 2003
            • 524

Originally posted by syver
            med all respekt kan ikke noen få denne arrogante drittstøvel,n a en møkkamann vekk fra dette forumet.
            Støttes!!!
            Mvh. Ståle
            http://www.jetsofnorway.no/

Comment

• hangman
              • Feb 2009
              • 339

Må si jeg er mildt sagt sjokka over hvor arrogant TS' "skarpe penn" er samt det blir ikke særlig skarpt når man velger malekost..vil heller si, da han selv mener -og det i fullt alvor- han er skarp, viser dette en panne lavere enn hva våre forgjengere kunne sjalte med for over 70 000år sida. Holdingene og ytringene han kommer med er latterlige, patetiske og vitner om total mangel på selvinnsikt og noenlunde respekt for andre enn sitt eget selv og alter ego.
              Hovmod står som kjent for fall, og jeg må si makan til nedlatende fyr har jeg sjelden vært borti; arrogansen renner så til de grader over og man trenger ikke akkurat lete mellom linjene for å forstå dette er en fyr stappfull av komplekser, elendig selvbilde og et enormt behov for å fremheve seg sjøl.

Stakkars fyr; han klarer virkelig ødelegge for seg selv og hele TS: har aldri handla en ting der og kommer aldri til å gjøre det heller. Vil bare si én ting til deg, Helge Jan Tandstad:

Det nytter ikke å tørke seg i ræva når man har driti på seg!!!
              Jo Skavhaug

..sånn ca..

Comment

• -GAS-
                • Jun 2007
                • 1323

Det skulle vært fagbrev i folkeskikk for noen. Deans, fake Deans, bullets, XT og andre plugger.... trenger man virkelig så mye utdannelse for å forstå forskjellene......

Hvis TS mener dette forumet er så dårlig, hvorfor ikke bare pakke sammen og dra.
                Christen
                http://jetsofnorway.com/

Comment

• joo
                  MFN Skribent
                  • Nov 2002
                  • 6936

Originally posted by Skartun
                  Xilian...... Nå savnet jeg akkurat "liker" knappen som er på Facebook.
                  Såså, nå må du ikke trekke opp Q, sånn når helga akkurat har startet
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• syver
                    • Aug 2009
                    • 914

Hvis TS mener dette forumet er så dårlig, hvorfor ikke bare pakke sammen og dra.[/QUOTE]

jeg har opprettet en gruppe som er er for oss som mener t.s./tandstad bør utestnges fra MFN.er tenkt som en underskriftskampanje for å utestenge ts/tandstad med sine dårlige holdninger,villedene reklame,nedverdigene væremåte,etc etc etc etc etc etc.
                    Terje syvertsen
                    3dhs edge mintor 38
                    C-arf edge dle 111 v3.
                    C-ARF extra 330l da 100.

Comment

• Quadrocopter
                      Moderator
                      • Aug 2007
                      • 6357

Originally posted by joo
                      Såså, nå må du ikke trekke opp Q, sånn når helga akkurat har startet
                      Ingen fare - har nok annet å henge fingra i.......... (prøver å få opp en ip-forbindele mot GET )

Comment

• kapia
                        • May 2005
                        • 1435

jeg er ganske sjokkert over oppførselen til mangen av dere her inne, jeg rekner med (har også sjekket profilen til noen av dere, og den er på godt over 30år) dette bør dere holde dere for god for, stikker dere ned på helsekosten og skjeller ut noen som helst der? nei, tenk også om dette er en utvikling framover, er dette virkeligt slikt vi skal behandle hverandre? igjenn jeg er sjokkert! og eigeren av forumet burde ha refsa litt ymse moderatorer her inne for ikke å holde orden i linjene.
                        hva gjelder throttlestore: lag dere egen bruker, kom dere ned på jorden, dere mister kunder! hvor mangen ganger skal dere måtte lese dette her? jeg gir egentlig langt faen i hvordan dere gjør det, men dere gjør som sagt ikke dere selv til noe attraktiv butikk i norges størrste forum innen sjangeren butikk dere driver med.
                        -igjenn håper dere skjerper dere folkens, for jeg synest det er ille med slike anngrep, og det gjelder uansett hvordan JT snakker her inne, dere hadde ikke gjort det med andre.

Elvis Foric, peace out!
                        Last edited by kapia; 26-11-10, 21:02. Reason: Navn

Comment

• lsigge
                          • Aug 2006
                          • 172

Originally posted by kapia
                          jeg er ganske sjokkert over oppførselen til mangen av dere her inne, jeg rekner med (har også sjekket profilen til noen av dere, og den er på godt over 30år) dette bør dere holde dere for god for, stikker dere ned på helsekosten og skjeller ut noen som helst der? nei, tenk også om dette er en utvikling framover, er dette virkeligt slikt vi skal behandle hverandre? igjenn jeg er sjokkert! og eigeren av forumet burde ha refsa litt ymse moderatorer her inne for ikke å holde orden i linjene.
                          hva gjelder throttlestore: lag dere egen bruker, kom dere ned på jorden, dere mister kunder! hvor mangen ganger skal dere måtte lese dette her? jeg gir egentlig langt faen i hvordan dere gjør det, men dere gjør som sagt ikke dere selv til noe attraktiv butikk i norges størrste forum innen sjangeren butikk dere driver med.
                          -igjenn håper dere skjerper dere folkens, for jeg synest det er ille med slike anngrep, og det gjelder uansett hvordan JT snakker her inne, dere hadde ikke gjort det med andre.

peace out!
                          Veldig godt skrevet.
                          -------------------
                          Lars S. Siggerud

Comment

• Jostein
                            • Jan 2008
                            • 1161

Retningslinjene er nå skrevet om.
                            Forhandlere har ikke lenger lov til å starte tråder/skrive innlegg i tråder utenfor
                            forhandlerforumet. Dette blir en midlertidig løsning, og en mer permanent løsning kommer etterhvert.

§7: Forhandlere
                            Forhandlere skal ha et fortellende brukernavn og nettadresse skal legges inn. Forhandlere har ikke lov til å poste tråder/innlegg andre steder enn i forhandlerforumet.
                            http://www.modellflynytt.no/forumdisplay.php?f=57

Kapia: Vi følger med, og tar èn ting av gangen. I utgangspunktet gjelder ytringsfriheten her på forumet.
                            Når det kommer til kommentarene i denne tråden, så mener jeg personlig at man høster det man sår.
                            Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• Jostein
                              • Jan 2008
                              • 1161

Er det noen som er imot at off topic innlegg i denne tråden slettes? De tjener ingen i mitt syn.
                              Sletter de om et par timer, med mindre noen har noe imot det.
                              Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• Quadrocopter
                                Moderator
                                • Aug 2007
                                • 6357

Hvorfor skal alltid ting slettes - flytt det som er OT over i en annen tråd å gi den navnet misnøye med HJT/TS
                                Last edited by Quadrocopter; 26-11-10, 21:21.

Comment

Working...