Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Dersom du vurderer 14SG, så vil den bli levert med samme mottaker som 18MZ. Dvs. 7008SB. Denne kan du koble direkte til en 12S konfigurasjon for å måle spenning. Dersom 14SG fungerer på samme måte som 18MZ vil du kunne sette alarmer dersom du kommer under et gitt nivå.
Det eneste du vil trenge er en kabel inn på regulatoren sine kontakter og til mottakeren.
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Dersom du vurderer 14SG, så vil den bli levert med samme mottaker som 18MZ. Dvs. 7008SB. Denne kan du koble direkte til en 12S konfigurasjon for å måle spenning. Dersom 14SG fungerer på samme måte som 18MZ vil du kunne sette alarmer dersom du kommer under et gitt nivå.
Det eneste du vil trenge er en kabel inn på regulatoren sine kontakter og til mottakeren.
Se innlegg #1 , ved harde belastninger av batteriet så er ikke spenningen på pakka en god indikator på hvor mye som er igjen.
Noen som har testet dette? Leste gjennom dette først nå, og det virker ganske bra. At ingen andre har varsler på forbrukt mAh er for meg bare helt utrolig. Hva slags telemetri sender behoves i selve helikopteret? Jeg flyr Spektrum, og ser de har en Jeti Telemetry Sensor Current/Voltage MUI EX, som skal måle spenning, amper og forbrukt amper. Men jeg antar det behøves en slags telemetry sender som monteres i helikopteret også ut over bare sensoren?
Noen som har testet dette? Leste gjennom dette først nå, og det virker ganske bra. At ingen andre har varsler på forbrukt mAh er for meg bare helt utrolig. Hva slags telemetri sender behoves i selve helikopteret? Jeg flyr Spektrum, og ser de har en Jeti Telemetry Sensor Current/Voltage MUI EX, som skal måle spenning, amper og forbrukt amper. Men jeg antar det behøves en slags telemetry sender som monteres i helikopteret også ut over bare sensoren?
Tenker å sette inn fartsmåler på jet-en min for å kunne få ned hastighet på landing. Bruker måler/pitotrør som gir IAS i stedet for gps som gir groundspeed. Da blir det lettere å kontrollere landinga...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment