Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Holmen huckfest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja det syns jeg du skal. Håper dette skal bli noe vi husker etterpå. Vet noen kommer til å satse bra her ............skal gjøre mitt
    for å presse skiten ut av det ene flyet mitt.

    Comment


    • Nærmer seg nå.. Whoho
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Originally posted by Svein Erik Riis View Post
        Eg skal campe på/ved stripa. Enten i Transporten eller i telt. Tar med meg seng og telt, så får vi se hvor jeg ende i løpet av natta!!!
        Da slipper jeg i alle fall å tenke på logistikken, i tilfelle jeg og Larsen XO ikke skulle bli enige om hvor vi skal overnatte.
        Tipper han vinner, flink til med å overtale folk den gubben der. Og i så fall ender vi nok opp på Holmen over natta
        Er vel ikke bare han dere Larsen du har med deg?
        Hos oss kom det en 2 kilos Entrecote gående i depoet om morran, å lurte på hvor i helv... Riis hadde blitt av!
        Men Riis satt "nysminket" i en Volvo og sov, håper du tar bedre vare på dine kompiser i år.

        Men en ting er helt sikkert, å der at det ligger ann til 2 kjempetreff i Juni 2011.
        Last edited by Rune P; 17-05-11, 18:04.
        Rune Pavestad

        Comment


        • Håper det Rune. Vi får det vel ikke bedre enn det vi gjør det til selv
          Her er det lov å ta'n helt ut........................................å fya, premier/morro er nå i boks. Men vet ikke om jeg vil fortelle hva det er, men det ække no' dritt hvertfall

          Riis har jo en tradisjon å følge

          Comment


          • Tradisjoner skal man ikke kødde med!
            Svein Erik Riis
            Ikkje Noko Problem
            Sent from a Jeti DC 16

            Comment


            • Gleder meg som en liten unge!
              Remi A. Sørensen - 94877903
              Leder i Lofoten RC-Klubb

              Comment


              • Jepp, skal se om jeg tar fri på fredagen, i alle fall slutter tidlig. Hadde vært kjekkt å kunne få hele dagen der.
                Svein Erik Riis
                Ikkje Noko Problem
                Sent from a Jeti DC 16

                Comment


                • INFO OM HOLMEN HUCKFEST

                  Det begynner å nærme seg pinse og Huckfest på Holmen og Hadeland Modellflyklubb.
                  På klubbens hjemmeside er det nå lagt ut en innbydelse med reglement og annen nyttig info.
                  Se HMFK's hjemmeside

                  Jeg legger og ut en link til reglementet her: Huckfest reglement
                  Se også vedlagte områdekart som gjelder for helgen. Legg og merke til spesielle parkeringsregler.

                  Click image for larger version

Name:	Omradekart.jpg
Views:	1
Size:	96.4 KB
ID:	579073

                  NB!
                  Legg merke til at vi stiller krav om at alle piloter skal ha gyldig medlemskap i en NLF klubb.
                  Er du ikke NLF medlem, men ønsker å komme å fly så meld deg inn i en NLF klubb i dag.
                  Det kan du gjøre her: MelWin


                  Så med dette legger vi opp til en knallhelg på Hadeland 10-12. juni med masse flyging, action og hygge.
                  Vi sees!
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Takk Arne.
                    Vil bare legge til at parkering av biler/vogner er bare få meter fra depo

                    Comment


                    • Jeg har ikke fornyet mitt NLF medlemsskap grunnet alt oppstyret rundt regelverk osv, så om jeg ikke har gjort det innen Huckfesten, går jeg ut ifra at jeg ikke kommer.
                      Men vi får se. Dere får det nok helt topp uansett
                      Knut Erik
                      But it flies, so who cares??
                      www.torqueroller.com
                      Steikje galen
                      www.skalamodellflyklubb.no
                      www.teamflyingcircus.com

                      Comment


                      • Originally posted by Eagle View Post
                        Jeg har ikke fornyet mitt NLF medlemsskap grunnet alt oppstyret rundt regelverk osv, så om jeg ikke har gjort det innen Huckfesten, går jeg ut ifra at jeg ikke kommer.
                        Men vi får se. Dere får det nok helt topp uansett
                        Idiot...................

                        Comment


                        • Er bare jeg som har nlf medlemskap i klubben vår (har det gjennom en annen klubb) så hvis jeg kommer må jeg dra alene
                          Men skal prøve å komme meg i veien
                          Tom Nohr
                          Tennisveien 9
                          2450 Rena

                          Frsky taranis 9+
                          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                          + diverse små ting

                          Comment


                          • Blir nok maiden på min EF Extra300 70" hos dere! Satser på å ta fri Fredagen for å dukke opp i 12 tiden..

                            Lov å komme med musikk ønsker?! Hehe..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Musikk ønsker er lov. ta gjerne med også

                              Comment


                              • Ahh dette blir bra. Jeg kommer rett fra HV øvelse som starter er noen dager i forveien.

                                Blir det mulighet for å koble opp f.eks ipod eller CD for musikk til flyginga?
                                All you need is love

                                Comment

                                Working...
                                X