Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Holmen huckfest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg skal sove i telt, så jeg kommer nok ikke opp før på lørdagsmorran hvis ikke værvarslet endrer seg.
    Remi A. Sørensen - 94877903
    Leder i Lofoten RC-Klubb

    Comment


    • Jepp, visst ikke kan du ligge i huset som er der om det regner fredag kveld.
      Eller du må da komme lørdag morgen

      Comment


      • Det er innenfor elbilrekkevidde hvis jeg får ladet der. Hvor stor bakkeklaring trengen man på traktorveien?
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment


        • Bakkeklaringen er ikke noe problem.
          Lading.......hmmmmm?? Ikke sikker, vi har ikke mye strøm tilgjengelig.

          Comment


          • Originally posted by anders e View Post
            Vil bare legge til at parkering av biler/vogner er bare få meter fra depo
            Flott, med fulladet elbil har jeg 10 kWh til rådighet; 13,8V, 90A.
            Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
            Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

            Comment


            • Originally posted by anders e View Post
              Bakkeklaringen er ikke noe problem.
              Lading.......hmmmmm?? Ikke sikker, vi har ikke mye strøm tilgjengelig.
              Da lader jeg et sted før jeg kommer fram. Stikkontaktene står tettere enn bensinstasjoner
              Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
              Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

              Comment


              • Originally posted by anders e View Post
                En annen ting er at det er veldig kort vei til butikker/sentrum for dem som lurer.
                Men er butikkene åpne i pinsen?
                Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                Comment


                • Originally posted by Biplan View Post
                  Men er butikkene åpne i pinsen?
                  He he, nei det gjelder vel fredag og lørdag.

                  Comment


                  • Originally posted by Biplan View Post
                    Men er butikkene åpne i pinsen?
                    Det er en søndagsåpen Bunnpris butikk 10 min. unna.
                    Det er en slik Brustad bu, men de henter allikevel det du måtte be om fra den store butikken. Utenom øl da...
                    24 timers bensinstasjoner er det og i samme avstand. Og gatekjøkken/pizza om det skulle trenges.
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • Originally posted by Biplan View Post
                      Da lader jeg et sted før jeg kommer fram. Stikkontaktene står tettere enn bensinstasjoner
                      Vi har et aggregat. Det er et uttak der på ca 7A mener jeg å huske. Det blir ikke tilgjengelig for alles bruk, men er bilen din strømtom så får vi sikkert kjørt på litt så du kommer videre. Hvor mye trekker laderen i bilen din?
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • Spøker for festen
                        spådd et jævlig vær til og med lørdag. Jeg trenger litt hjelp fra huck'ere her: (MFN) ModellflyNytt.no

                        Comment


                        • utsatt pga dårlig vær!!!!!!

                          Ny dato blir i august.

                          Comment


                          • Hei Folkens

                            Jeg har lys å ta turen til Holmen lørdag og ligge over der til søndag da det er meldt bra vær på søndag.
                            Håper at vi kan samles en gjeng på lørdag til søndag selv om det ikke ble noen Huckfest.
                            HVEM ER MED Å CAMPE PÅ HOLMEN FRA LØRDAG TIL SØNDAG???????????
                            Originally posted by anders e View Post
                            Tja........søndag og mandag er spådd veldig bra. Mandag er jo en fridag.
                            Svein Erik Riis
                            Ikkje Noko Problem
                            Sent from a Jeti DC 16

                            Comment


                            • For min del kan jeg bli værende til mandag også....
                              Remi A. Sørensen - 94877903
                              Leder i Lofoten RC-Klubb

                              Comment


                              • INFO FRA HMFK ANGÅENDE HUCKFESTEN

                                Som tidligere informert ble vi nødt til å utsette Huckfesten pga været. Det er selvsagt synd, men vi foretrekker å prøve å få til et bra treff på sensommeren fremfor et mislykket treff nå.

                                Men mange har sikkert satt av helgen og ordnet seg fri fra jobb og andre forpliktelser. Derfor ønsker vi å ønske velkommen til de som allikevel har lyst til å komme å gjestefly denne helgen. Om noen ønsker å overnatte på Holmen så gjør gjerne det. Treff i den forstand blir det altså ikke, men blir været ok vil det være folk fra klubben tilstede fra lørdag formiddag.

                                Vi viser fortsatt til regelverket som ble laget for Huckfesten. Og minner om bensin/nitro forbudet på søndag.
                                http://www.hadelandmodellflyklubb.ne...kfest_2011.pdf

                                Øvrig informasjon finnes på klubbens hjemmesider:
                                Hadeland Modellflyklubb

                                Værmelding for området:
                                Værvarsel for Lunner (Oppland)
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X