Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huckfest ????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huckfest ????????

    Hei alle sammen.
    Det ser ikke ut som været er helt på vår side denne helgen grunnet regn. Meningen har vært å starte
    fredag morgen og avslutte med elektro på søndag grunet konfirmasjon den dagen.

    Hva tenker folkene? skal vi gjennoføre det eller skal vi utsette det til neste helg?.....
    eller utsette til August??

    Vi trenger litt hjelp fra dere som skal på dette treffet.

    Mvh

  • #2
    Jeg mener dessverre det bør utsettes...

    (trenger for øvrig kontonr. for å overføre 2x150,- for utlegg t-skjorter)
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      vogna står klar til avreise,må si jeg har jæv&% lyst,blir det for ille kan vi ta festen hos deg å fly depron i stua du må sende frua på spa. blir det utsettelse bør det bli i august.
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • #4
        Godværet har nok dratt hit til Narvik og pinsetreffet 28grader og KNALLSOL!
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #5
          Om folk kommer gjør vi selvsagt det beste ut av det, men jeg trenger seriøse svar fra flere her nå.

          Comment


          • #6
            Vi kan fly mellom bygene og smurfe i pausene.
            Men da må vi alle være forberedt på det. Kjedelig om vi blir 5stk når vi egentlig skal være 30stk.

            Comment


            • #7
              Forstår at du sliter nå Anders, det ser ut som Søndag kan bli grei?
              Jeg har ikke lyst til å si at dere bør avlyse, men har full forståelse om dere gjør det.
              Ny tid bør da bli August.

              Venter i spenning, regner med at dere må ta en avgjørelse ganske raskt i ettermiddag.
              Rune Pavestad

              Comment


              • #8
                Jeg har bare mulighet denne helgen, booket neste helg desverre.. Og egentlig mye fremover, så jeg kommer uansett - om det dukker opp andre hoder også da..! Tenkte å ta det som tur uansett vær, godt med litt fri fra hverdagen.

                Det må da i alle fall gå ann å få flydd litt innimellom?!
                Last edited by alflovvold; 09-06-11, 14:24.
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rune P View Post
                  Forstår at du sliter nå Anders, det ser ut som Søndag kan bli grei?
                  Jeg har ikke lyst til å si at dere bør avlyse, men har full forståelse om dere gjør det.
                  Ny tid bør da bli August.

                  Venter i spenning, regner med at dere må ta en avgjørelse ganske raskt i ettermiddag.
                  Ja jeg tar en avgjørelse innen kl 18. Men som sagt ser slutten av lørdag og hele søndag bra ut.
                  Men håper bare at mange kommer selv om starten kan noe bli amputert.

                  Comment


                  • #10
                    Det som gjør det litt dumt er at søndagen faller bort for mange pga forbud mot nitro og bensin denne dagen. (Som nevnt pga konfirmasjoner i området). Vi hadde jo basert oss på å fly fredag og lørdag. Så kunne de som ville fortsette med elektro på søndag.

                    Men fredag og lørdag ser jo ut til å regne bort. Om vi kjører på med festen så blir det altså begrensninger på søndag med kun el. Men feste og ture og kaste motorer osv. kan man fortsatt gjøre Så kan man avslutte med flyging for alt og alle på mandag som ser veldig lovende ut akkurat nå.

                    Så spørsmålet er. Hvor mange vil fortsatt komme?
                    Om frafallet ser ut til å bli veldig stort kan det være greiere å vente til august.
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • #11
                      Og husk at det er fri på mandag for dem som har mulighet.

                      Du kom meg i forkjøpe der Arne
                      MVH
                      Kjell Kristian

                      Comment


                      • #12
                        Har helt glemt av Mandagen, tror jeg kan forskyve det èn dag for min del i alle fall.
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • #13
                          Må jo si at det blir veldig amputert om det regner hele Fredag og Lørdag.
                          Men jeg er ihvertfall klar til å dra, å kommer om det er meldt noe regn.
                          Jeg kan ta med fire 3x3 meter partytelt.
                          Men ser jeg at det meldes øs pøs hele helgen så er jeg litt usikker.
                          Rune Pavestad

                          Comment


                          • #14
                            Hadde jo vært perfekt for meg å komme da, har jo et flyr jeg bygger sakte på som trengs litt hjelp til! Da er ikke alle så ivrige etter å fly og kan stille som byggehjelp!

                            Jeg tar nok turen innom i helga om det blir noe action uansett da - er litt moro å se på andre fly også.
                            Thomas Kristensen (30)
                            Oslo, Grefsen

                            Radio: Spektrum DX6i & DX8
                            Ultra Micro: Mange forskjellige
                            Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                            Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

                            Comment


                            • #15
                              UTSATT !!!!!!!
                              Ferdig med det. Jeg arrangerer ingenting i mitt navn som ikke gagner/funker for alle. Her er det tross alt premier for masse penger og innleid utstyr.

                              NY DATO BLIR I AUGUST.
                              Last edited by anders e; 09-06-11, 16:07.

                              Comment

                              Working...
                              X