Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huckfest ????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg mener vel at det bør utsettes med tanke på været(selv om jeg ikke liker det), planen var vel utefest og hæla i skyene...?
    Men for all del, jeg kommer om det blir noe men da noe mer amputert enn planlagt..
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • #17
      Jau, dett var dett. Drittvær...
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #18
        Været er for dårlig her i Oslo nå; regnbyger og vind. Hvis det ikke bedrer seg blir jeg hjemme og bygger.

        Sto en hel lørdag i regn og vind sist og ventet på at det skulle bli bedre, men forgjeves. Ikke lysten på å gjenta det.

        Edit: ser det er kommet flere svar og at det er avlyst.
        Last edited by Biplan; 09-06-11, 15:30.
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment


        • #19
          Vi for håpe været er med oss helgen 23-26. Juni
          For da skal vi ha fest!!
          Sjekk Aurskog Høland Modellflyklubb
          Rune Pavestad

          Comment


          • #20
            Som regel mer stabilt sommervær i august så jeg stemmer på august!
            Da kan jeg bli med også, hadde ikke mulighet denne helgen...
            Olav Jørgensen
            Low & fast

            Comment


            • #21
              Er nok det besteja.. F... møkkavær!!!!
              Ikke legg det til 27-28 August da, for da skal dere komme til oss på Hamar og lage show
              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
              EF Yak-54. 110"
              EF MXS 83"
              GB Yak-55 2,2m

              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
              Takk til:
              Autopartner.se
              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

              Comment


              • #22
                26-28. august er Viking Smackdown så den helgen blir hellig for min del
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • #23
                  Hei Folkens

                  Jeg har lys å ta turen til Holmen lørdag og ligge over der til søndag da det er meldt bra vær på søndag.
                  Håper at vi kan samles en gjeng på lørdag til søndag selv om det ikke ble noen Huckfest.
                  HVEM ER MED Å CAMPE PÅ HOLMEN FRA LØRDAG TIL SØNDAG???????????
                  Svein Erik Riis
                  Ikkje Noko Problem
                  Sent from a Jeti DC 16

                  Comment


                  • #24
                    Dette var synd, trist, leit... Når jeg for èn gang skyld hadde mulighet og var bortimot klar til å forflytte baken på et stevne, kommer dette været å ødelegger Men det er jo tross alt en del av hobbyen også, er det noe vi ikke vil ha så er det regn eller usikkerhet.
                    Ser frem til August, så vil jeg takke Anders for god info og partyfix så langt!!
                    All you need is love

                    Comment


                    • #25
                      Har vert ute av nettet meste av dagen i dag. Har akkurat kommet inn fra bua. Har jobbet på spreng med bafling for å bli klar til i morgen.

                      Har lest igjennom innleggene her, og dette var surt, ford.....te været. Men har full støtte fra meg på avgjørelsen, og sympati til Anders som har stått på for å få til dette. Dette fortjente verken Anders eller HMFK.
                      Kommer en tur på lørdag jeg, om det ikke høljregner, men kan desverre ikke bli til søndag.
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Svein Erik Riis View Post
                        Hei Folkens

                        Jeg har lys å ta turen til Holmen lørdag og ligge over der til søndag da det er meldt bra vær på søndag.
                        Håper at vi kan samles en gjeng på lørdag til søndag selv om det ikke ble noen Huckfest.
                        HVEM ER MED Å CAMPE PÅ HOLMEN FRA LØRDAG TIL SØNDAG???????????
                        Joa, kan sikkert ha bussen der likevel, MEN.......Vi får jo ikke flydd bensin/nitro på søndag Hva er vitsen med dette da?

                        Comment


                        • #27
                          INFO FRA HMFK ANGÅENDE HUCKFESTEN

                          Som tidligere informert ble vi nødt til å utsette Huckfesten pga været. Det er selvsagt synd, men vi foretrekker å prøve å få til et bra treff på sensommeren fremfor et mislykket treff nå.

                          Men mange har sikkert satt av helgen og ordnet seg fri fra jobb og andre forpliktelser. Derfor ønsker vi å ønske velkommen til de som allikevel har lyst til å komme å gjestefly denne helgen. Om noen ønsker å overnatte på Holmen så gjør gjerne det. Treff i den forstand blir det altså ikke, men blir været ok vil det være folk fra klubben tilstede fra lørdag formiddag.

                          Vi viser fortsatt til regelverket som ble laget for Huckfesten. Og minner om bensin/nitro forbudet på søndag.
                          http://www.hadelandmodellflyklubb.ne...kfest_2011.pdf

                          Øvrig informasjon finnes på klubbens hjemmesider:
                          Hadeland Modellflyklubb

                          Værmelding for området:
                          Værvarsel for Lunner (Oppland)
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • #28
                            Skal nok klare å få tatt en tur på Lørdag eller Søndag, alt ettersom været tillater "og fruen, da jeg egentlig har lovet meg bort til andre ting når dette ikke ble noe av.." hehe..

                            Håper det kan dukke opp endel folk alikevel!
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #29
                              Jeg forsøker å komme på lørdag om været ikke er helt for jæ.....lig.
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • #30
                                Meldt opphold fra kl.12 nå faktisk, med noe sol og tilnærmet vindstille. Så får vi se da..
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X