Det går nok ikke..
Unconfigured Ad
Collapse
AURSKOG HØLAND MODELLFLYSHOW 2013
Collapse
X
-
Passer ikke høla, bare bårrer vi den opp på nytt mellom de gamle høla.
Ikkje noko problem.....Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16Comment
-
Ta med maskinen ok kom du, en propell skal vi alltids klare å skaffe.Rune PavestadComment
-
Har'n mista jobben som Texas Ranger nå a og skal heller værra pitbitch på Høland?Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
-
Ikke lenge igjen nå.. Alle fri flukt modellene mine er klare..
Klar for et heidundranes stevne..Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
Viking-Smackdown.com
Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS
Jerofuel
Lynx Heli InnovationsComment
-
Fader. Noen som har en TG servo å selge meg rimelig kjapt? Den ène har konka i Reka. Doh.
Røyk bra i vinga plutselig!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Har en jeg du kan få kjøpe, 400 spenn.
Eller du kan låne den i helga, det gjør du som du vil med.Last edited by Svein Erik Riis; 17-06-13, 12:16.Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
-
Hei Alf. Har du årna deg servo, eller skal jeg ta med noen til Høland?Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
-
Heisann, takk for tilbud Risern/alle - jeg endte opp med å bestille en ny hos Elefun sammen med et par småting. Godt feriepengene kommer snart hehe..
Jeg satser på å dra tidligst mulig på Fredag men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med 3stk unger denne helgen ennå. Doh. Satser på at det ordner seg på et hvis. Alternativt blir gutta med på tur..
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment