Unconfigured Ad

Collapse

Gjøvik & omegn MFK - Modellflyshow 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Gjøvik & omegn MFK - Modellflyshow 2006

Dag: Lørdag 18.03.2006
    Tid: KL. 11:00
    Sted: Mjøsisen ved Biri, 2km sør for Mjøsbrua
    Følg skilter for avkjøring.

Vi tar sikte på å fly så mye som mulig og vi har premiering. Startkontigent 100kr.

Stevnet er åpent for alle deltakere som er medlem av NLF-tilsluttet modellflyklubb/-gruppe eller tilsvarende utenlandsk organisasjon tilsluttet FAI/CIAM.

For mer informasjon se www.gomfk.com
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Det er lagt til mer informasjon på www.gomfk.com i forbindelse med nevnte modellflyshow.

Håper noen av dere tar turen opp, bort eller ned til oss og slår av en prat, noen skrøner og en kaffekopp i tillegg til flyginga.

Ta med deg godt humør og fly/helikopter/jet så stiller vi med 200x15meter stripe, premier og salg av pølser mm.

Vel møtt!
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• pepsimannen

#3 Unapproved
      Vi kommer!

Hei esmel

Jeg tror det kommer en del med jet til dere i år. Jeg tar meg ihvertfall en tur, vet om et par andre som også har lyst. Håper værgudene er med dere

mvh
      Last edited by Guest; 07-03-06, 17:56.

Comment

• Cessnaknuseren
        • Mar 2005
        • 561

Jeg kommer. Er jo i nabolaget mitt dette.
        Håper på fint vær og mye folk.
        Cessnaknuseren
        Bjørn Sandbæk

Dæ går litt mindre lim nå.

Comment

• esmel
          • Dec 2004
          • 2830

Høres kjempebra ut!
          Vi står i hvert fall klare til å ta i mot dere etter beste evne

Jeg gleder meg ihvertfall stort siden dette er det første stevnet jeg deltar på.
          Vi hadde traktor på isen i helga og det gikk kjempefint så om det skulle komme snø i mellomtider er det ingen fare med å få brøytet stripe.

Stripa er pr. nå 20 meter bred, fin og jevn så det skal kunne gå an å få opp og ned det aller meste...hehe
          Depoet og parkeringsplass er også frest så her håper vi å få plass til alle som tar turen.
          Attached Files
          Espen Melby

Comment

• Zniila
            • Mar 2004
            • 194

Et lite ønske fra en som skal være med og arrangere dette.. Kom i god tid!
            Showet begynner 11 - vil helst ha registrert piloter før dette.
            Jeg skal kaste meg rundt og legge ut registreringsskjemaet på web, så de som føler for å være litt om seg kan fylle ut dette på forhånd..

Ellers: ta med dere godværet og varme klær - Vælkømmin åt øss!

Comment

• pepsimannen

#7 Unapproved
              Et lite ønske tilbake.
              Hvis flyvingen kan begynne kl.11,00 kunne vi kanskje hatt briefing kl. 10,45?
              Så er vi i lufta kl. 11,00 bare et ønske/forslag

mvh

Comment

• Zniila
                • Mar 2004
                • 194

Den skal jeg ta med videre.
                *mekker påmeldingsskjema og pilotbriefing i skrivende stund*

Comment

• netroh
                  • Oct 2005
                  • 273

Tenker jeg kommer med Cougar'en. Må bare ta et lite forbehold p.g.a. motorproblemer. Vet helt sikkert etter helgen på Eggemoen om alt er OK. Satser på fine værforhold. Jet gutta og heli gutta (3D Artistic Team) tar seg en tur til Eggemoen kommende weekend. Skal nevne det for alle der. De har ikke så lett for å la være når først et par stykker reiser, da følger gjerne hele bølingen med.

Ses helt sikker på Mjøs isen.

Comment

• esmel
                    • Dec 2004
                    • 2830

Siste oppdatering (finnes også på www.gomfk.com) er som følger:
                    - Briefing blir FØR kl. 11:00 slik at flygingen kan ta til kl. 11:00
                    - Stripa utvides til 250x20 meter!
                    Espen Melby

Comment

• pepsimannen

#11 Unapproved
                      Dette høres jo helt perfekt ut! Vi skal reklamere for dere på Eggemoen nå til helgen, skal prøve å få med så mange som mulig. Skal laste ned påmeldingsskjema slik at det er ferdig utfylt når jeg kommer. Dette blir bra!

mvh

Comment

• netroh
                        • Oct 2005
                        • 273

Originally posted by esmel
                        - Stripa utvides til 250x20 meter!
                        Hvem kan la være å komme under slike forhold?

Comment

• Zniila
                          • Mar 2004
                          • 194

Såleis, gutter.. Da har jeg lagt ut registreringsskjema og pilotbriefing på http://home.online.no/~knu-ros/ .
                          Kommer til å få ut filene på www.gomfk.com iløpet av dagen, men for de som er utålmodige, så er det muligheter.

Skriv ut skjema og ta med på showet

Comment

• Zniila
                            • Mar 2004
                            • 194

En ting til folkens.. Hva med å lage en pitteliten navnelapp til brystkassa der vi skriver på nicket vårt her på forumet? Hadde vært litt artig å prate med dere IRL (in real life, nerdespråk) og få et "ansikt på nicket"

..jeg vil uansett være den tullingen som sitter og fleiper og skrøner i sekretariatet....

Comment

• Cessnaknuseren
                              • Mar 2005
                              • 561

God ide.
                              Jeg har selv fått trykket nicket mitt på ryggen av en jakke som jeg skal bruke.
                              Cessnaknuseren
                              Bjørn Sandbæk

Dæ går litt mindre lim nå.

Comment

Working...