Unconfigured Ad

Collapse

Gjøvik & omegn MFK - Modellflyshow 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Jeg har nesten 60 min med råfilm som skal redigeres, jeg har også en haug med bildersom skal sees over og legges ut. Jeg kan love masse action, både i form av bilder og film Kommer tilbake til det når jeg har fått redigert litt og lagt ut bildene.

Hyggelige folk, fin stripe, fine modeller, imponerende ytelser og utstyr, rå skaladetaljer på enkelte modeller og sist men ikke minst alle som ville fly tror jeg fikk gjort det...(?) Alle som ville ha mer enn en tur tror jeg fikk det...

Fikk da en tur med extraen min også med lånt motor for anledningen. Takk til Karl H for lån av den og takk til gutta boys som ror årene for å få til dette stevnet hvert år.

Jeg likte også den uformelle tonen, samt det å få hilst på noen av dere som taster her inne. Fint syntes jeg det også var at alle typer modeller var representert. Alt fra depron til hvinende turbiner. Det viser bare spennet i hobbyen vår.

Og dere er selvfølgelig velkommen neste år også!
    Det var forøvrig 32 piloter som stilte, noe som faktisk er ganske bra oppmøte.
    Antall modeller har jeg ikke oversikt over, men jeg tror jeg har bilder av de aller aller fleste.

( Jeg hørte også kommentaren og jeg oppfattet det ikke som vondt ment, men nå vet jeg ikke hvem som kom med den og hva vedkommende står for så det bryr meg ikke. Som sagt, jeg oppfattet det ikke negativt av noe slag, men jeg er jo tross alt ikke så inne i "gamet" at det bryr meg så mye. Jeg syntes bare flyginga var imponerende jeg og det er nok for meg. Tror vi avslutter "forsikringskommentaren" der...)
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Her er forresten noen bilder (ja jeg vet det er opprettet et galleri men åkke som... her er de)

Bildene viser en stk jet i SVÆRT lav høyde samt resultatet av dagens grokkerkamp.
      Attached Files
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• sap_2000
        • Sep 2003
        • 524

Akkurat kommet hjem fra mjøstreffet nå for litt siden. Ble en bedre middag på Pizzanini i Hamar med bl.a Pål V og Geir F før nesa ble vendt hjemover.

Ble 4 turer på meg i dag med Eurosporten. Alt fungerte bra, bortset fra at pluggen som tenner propanen ved oppstart røyk to ganger. Fikk også flydd en F-15 et par turer, en Rookie II med thrustvektoring og noen minutter på Geir sin Lightning. Snek meg til et par minutter på Pepsimannens 2,6m før jeg dro også....

Vil takke for en kjempefin dag på Mjøsisen. Traff flere hyggelige forumedlemmer der oppe, bl.a. Cessnaknuseren som ikke var så vanskelig og spotte... Vil også takke arrangørene for et velorganisert treff og nydelig preppet stripe. Hyggelig og kommet til dere og jeg kommer gjerne igjen neste år! Likte også veldig godt readyboksene. En pilotboks et par meter innenfor stripa kan dere kanskje vurdere til neste år?

Noen som litt bilder og evt. video fra i dag?
        Mvh. Ståle
        http://www.jetsofnorway.no/

Comment

• sap_2000
          • Sep 2003
          • 524

Originally posted by esmel

Bildene viser en stk jet i SVÆRT lav høyde samt resultatet av dagens grokkerkamp.
          Hei Esmel!

Kunne du sent meg en full-size versjon av det bildet av Eurosporten på mail? Gjerne flere også, hvis du har noen flere blinkskudd...?

Adressen står under signaturen min i gult.

Takker!
          Mvh. Ståle

Comment

• jj
            • Nov 2002
            • 1327

Jo Grini
            http://vimeo.com/jojoen
            http://www.youtube.com/jojoenno
            http://www.jojoen.no/

Comment

• Tom Erik
              • Feb 2004
              • 1601

Det er godt å høre at dere har det bra på Mjøs-isen! (bortsett fra disse helt unødvendige kommentarene da....)

Vi skulle gjerne vært der, men vi sitter i baren på ett hotell ved Gardermoen i "gruppe-ledermøte" for å ta vare på deres interresser!

btw: vi er bare ca 20 klubber representert, hvor er representantene fra de andre klubbene???

mvh
              Nils Olav & Tom Erik
              Tom Erik Smedal
              www.artistic3D.net
              www.photopia.no

Comment

• RNDFP
                • Sep 2004
                • 36

Førr øss som ser helt hemmat tell sollsia nårr vi er på Gjøvik, så kænn itte et flyshåvv bli bære.. Bra jobba Totninger..

Apropo unødvendige komentarer.!!!!...

Takk førr mei
                Pål S Vindfallet

Royal Norwegian Display Factory Pilot....

Comment

• sap_2000
                  • Sep 2003
                  • 524

Den der trengte jeg nesten tolk på....
                  Mvh. Ståle

Comment

• RNDFP
                    • Sep 2004
                    • 36

ta dæi et par turer tell utaførr ring 2.... så lære du..

Bra flydd i dag..

Å cato.. opptrekkbart er for folk med litt spesiell legning..
                    Pål S Vindfallet

Comment

• pepsimannen

#70 Unapproved
                      Originally posted by RNDFP
                      Å cato.. opptrekkbart er for folk med litt spesiell legning..
                      Du fikk da opptrekkbart til slutt i dag du og

Comment

• RNDFP
                        • Sep 2004
                        • 36

joda.. men det hadde gjort seg om det hadde blitt nedfellbart også i samme slengen..

Jeg opperer ikke i pinglehøyde..
                        Pål S Vindfallet

Comment

• sap_2000
                          • Sep 2003
                          • 524

ta dæi et par turer tell utaførr ring 2.... så lære du..

Bra flydd i dag..
                          Tækker og bukker og rait bækk att ju!
                          Je skæll gjørra det, men je trur itte det hjælper no...
                          Mvh. Ståle

Comment

• pepsimannen

#73 Unapproved
                            joda.. men det hadde gjort seg om det hadde blitt nedfellbart også i samme slengen..

..
                            Enig i det, men man kan ikke alltid få alt heller.

Ble det store skader, eller går det greit å fikse? imponerende el fly forresten.

Blir det noe flyging hell?

Comment

• RNDFP
                              • Sep 2004
                              • 36

Originally posted by sap_2000
                              Tækker og bukker og rait bækk att ju!
                              Je skæll gjørra det, men je trur itte det hjælper no...

Veldig bra!!!
                              Pål S Vindfallet

Comment

• RNDFP
                                • Sep 2004
                                • 36

Originally posted by pepsimannen
                                Enig i det, men man kan ikke alltid få alt heller.

Ble det store skader, eller går det greit å fikse? imponerende el fly forresten.

Blir det noe flyging hell?
                                Slo bare opp igjen skaden jeg fikk på Fagernes, som jeg egentlig skulle fikse til i dag.. er nok på (under)stell igjen etter et par timers ærrbe. + tørketid..
                                Pål S Vindfallet

Comment

Working...