En liten teaser er under redigering as we speak... kommer ut ila. kvelden/tidlige nattetimer...
Unconfigured Ad
Collapse
Gjøvik & omegn MFK - Modellflyshow 2006
Collapse
X
-
#77 UnapprovedOriginally posted by sap_2000Akkurat kommet hjem fra mjøstreffet nå for litt siden. Ble en bedre middag på Pizzanini i Hamar med bl.a Pål V og Geir F før nesa ble vendt hjemover.
?Comment
-
Da ær dom først 3 minutta mæ proppiller og turbiller klare tæll nerlasting så snart denni jævli trege linja har sparka opp ælle bits 'n baytsa tæll særvar'n. Om linken itte virker så er dæ fordæ'n itte ær færdi opplasta ænda (17MB)! Præv att seinereHæppy skvætt!
Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
Originally posted by pepsimannenJaggu kunn`n esmel tala brætt æu
(Går litt tregt den opplastinga da det også er noen bilder på tur til noens e-postkasse..hint hint Er over halvveis i opplastinga av klippet)
Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
kjempe fin video. Skulle så absolutt vært der i år. Kanskje neste år
Håper det dukker flere videoer etter hvert. Som for eksempel av den fine Composite flyet som ikke er så fint lenger.Comment
-
#82 UnapprovedOriginally posted by tomasjoHåper det dukker flere videoer etter hvert. Som for eksempel av den fine Composite flyet som ikke er så fint lenger.Last edited by Guest; 19-03-06, 09:00.Comment
-
Originally posted by esmelÆr da totning je da... å tæll opplysning så høll vi tæll på'n riktige sia ta mjøsa...men andre sia er fin å ha som bakgrunn når'n flyg...
Nå har du virkelig misforstått dette med riktig side av Mjøsa.
Det finnes bare en riktig side av Mjøsa, og det er Helgøya som ligger midt den.
Alle andre sider er bare usedvanlig heldige med utsikten
Bra film foresten. Gleder meg til resten.Cessnaknuseren
Bjørn Sandbæk
Dæ går litt mindre lim nå.Comment
-
hehe ja kanskje mest dipolomatisk slik... å så kænn dekk jo bære sprenge brua om noen sku prøve å ta dekk...
Nå ligger det en del bilder ute på www.gomfk.com -->bilder
Jeg tok turen rundt hele depoet og knipset et bilde av de aller aller fleste flya som var tilstede. Det vil komme flere bilder av fly i lufta etter hvert samt noen close-ups for de som vil se hvor mye jobb som er lagt ned i noen av modellene...
(Sitter nå å koser meg med ørten GB med råfilm... Detti blir bra!)Espen Melby
-
Ja. Tror det var en YAK. Den var sykt fin. Grå og litt oransje, hvis jeg ikke husker feil. Triste saker. Skal sikkert ta meg en tur neste år ja.Comment
-
#87 UnapprovedOriginally posted by tomasjoJa. Tror det var en YAK. Den var sykt fin. Grå og litt oransje, hvis jeg ikke husker feil. Triste saker. Skal sikkert ta meg en tur neste år ja.
Hei
Du har fått med deg at det er to forskjellige stevner vi snakker om? Det var ikke på Gjøvik denne Yak`n gikk ned.Comment
-
Da er rendreringa av videoen i gang. Har med vilje droppet alt som heter musikk (og prioritert video over hjemmeeksamen, huff så ufornuftig...)
Her er et par bilder til.
Det første gir meg assosiasjoner til "hvor mange trengs for å skifte ei lyspære" osv.
Det andre bildet er av en 2.6m(?) beaver (fin maskin forresten) som fikk et noe ublidt møte med underlaget. Bildet ble tatt nøyaktig i det høyre hjul tar tak i snøen... og ja jeg fikk det også på film.
Som sagt, si ifra dersom dere har bilder liggende eller har lagt de ut et eller annet sted... vil gjerne ha linker og/eller blinkskudd tilsendt...Espen Melby
-
Heisann gutter! Takker for god tilbakemelding! Vi har begynt å bestille is til neste år allerede, så det bør være i boks.. I verste fall får vi vel bare låne anlegget i vikingskipet og montere det på en drøss gummibåter. Show skal det bli!
Ellers tror jeg alle hadde det veldig bra, de som ville fly, fikk fly (trangt om noen kanaler, men sånn blir det ofte).
Vi hadde ingen større iskjenninger, og jeg tror så og si alle (bortsett fra Vindfallet, men det har med pinglehøyda å gjøre) kom hjem med utstyret i noenlunde samme stand som da de kom.
Alt i alt en meget artig dag for oss som arrangører - og vi ønsker dere velkommen tilbake neste år!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment