Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun&posten imponerer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ikke noe galt om elefun, men visst det tar 47 minutter fra du bestiller til varen til den er sendt er det bra. Jeg ventet 3 dagr på og få svar på email på ett tilbud fra de. For all del, var ikke hast for meg, men hvorfor skjer ting raskt for noen, og en del tregere foe andre?
    arvid

    Comment


    • #32

      Ok jeg hadde sikkert litt flaks med at jeg traff dem mens de stod og pakket som pokker for å rekke dagens avgang men moro er det i allefall med slik innsats.

      Comment


      • #33
        mindre moro når du går og venter på tilbud
        arvid

        Comment


        • #34
          Originally posted by arvid
          mindre moro når du går og venter på tilbud
          arvid
          Alltid slik med deg eller? Jeg har skjeldent ventet lenger enn 1-2 arbeidstimer før jeg har fått svar. Ofte får jeg svar på kveldene også.. Bra service generelt i Elefun er min mening!
          Tore

          www.skalamodellflyklubb.no

          Comment


          • #35
            alltid slik? sender ikke så ofte email, men når jeg gjør det ,forventer jeg svar ganske raskt. Men jeg skjønner jo at de i perioder har veldig mye som skal pakkes! og da blir vel spørsmål om priser ikke prioritert,? Men som sagt......... ikke noe negativt om elefun, men kunne noen ganger ønske kjappere svar på email. Det er sjelden jeg treffer dem på tlf. hvertfall
            arvid

            Comment


            • #36
              Fikk en mail fra de her isted jeg også, om at pakken er sendt.
              Og det var straks etter at det var kommet på lager igjen.
              Så de har et system som funker

              Jeg har gitt de kortnummeret, slik at det kommer rett i postkassa om det er lite nok til det. Synes det er veldig greit..
              Mvh
              Gudmund

              Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
              Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

              Comment


              • #37
                Originally posted by arvid
                alltid slik? sender ikke så ofte email, men når jeg gjør det ,forventer jeg svar ganske raskt. Men jeg skjønner jo at de i perioder har veldig mye som skal pakkes! og da blir vel spørsmål om priser ikke prioritert,? Men som sagt......... ikke noe negativt om elefun, men kunne noen ganger ønske kjappere svar på email. Det er sjelden jeg treffer dem på tlf. hvertfall
                arvid
                Jeg vet ikke Arvid hva som har skjedd hos deg, men enig at det er kjedelig å gå å vente på svar. Det er viktig å få raske tilbakemeldinger, da sitter pengene løsere.
                Men jeg må si at jeg har skrevet MANGE mail til Elefun, enten via web, eller direkte til en av karene. Og jeg får svar raskt så å si hver eneste gang. Om det mot formodning tar litt tid får jeg en beklagelse i mailen for at det har tatt litt tid og med årsak til det.
                Mandager er det spesielt mye å gjøre for vi har alle dratt kredittkortet i helgen
                De er også nå lettere å nå på telefon med nytt system for det. Men Elefun er vel i utgangspunktet nettbasert og da er mail og nettside det som vil prioriteres. For min del funker mail best, da jeg også har vel mye å gjøre på dagtid.

                Gisle
                Gisle Ranum
                Trondheim
                "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

                Comment


                • #38
                  for all del. Jeg ble ikke snurt for at det tok ett par tre dager med svar. Ville bare prøve og nyansere tråden litt. Det var heller ikke ment som no klage. De har stort sett levert bra til meg også. Denne gangen var det jo bare ett pristilbud. Men jeg er vel sånn som de fleste at visst jeg først har bestilt no, er det grådig fint med kjapp ekspedering.
                  arvid.

                  Comment


                  • #39
                    Ser ut til at jeg burde spurt etter pakken min i går ettermiddag allikevel
                    Posten hos meg åpner kl 9 men de er der kl 7 og sorterer...og da fant de min..
                    22.03.07 08.30 VARSEL SENDT
                    22.03.07 07.32 ANKOMMET POSTKONTOR

                    Comment


                    • #40
                      lucky you tintin hehe
                      arvid

                      Comment


                      • #41
                        Jubb, nå blir det endelig skikkelig simulering - fruen kommer ikke til å bli glad

                        Comment


                        • #42
                          litt ot, men du får kåste på henne en skikkelig påskeferie så du ligger på plussida igjen........hehe
                          arvid

                          Comment


                          • #43
                            Å hun har mylig hatt en uke i Chamonix og på bursdagen noen dager etter hjemkomst så fikk hun skikort til neste års tur. Hun regner nok med å få resten av reise i julepresang, igjen, tor hun kanskje håper på en tradisjon....men det kan være jeg har litt å gå på

                            Akkurat nå ønsker hun seg mest nytt bad så jeg får rive ut det gamle i helgen...mellom sim øktene

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Tintin
                              Å hun har mylig hatt en uke i Chamonix og på bursdagen noen dager etter hjemkomst så fikk hun skikort til neste års tur. Hun regner nok med å få resten av reise i julepresang, igjen, tor hun kanskje håper på en tradisjon....men det kan være jeg har litt å gå på

                              Akkurat nå ønsker hun seg mest nytt bad så jeg får rive ut det gamle i helgen...mellom sim øktene
                              Opparbeidelse av goodwill kalles det. Ett nytt bad burde utløse godkjenning av kjøp av en 2,6m med utstyr?
                              Karl Hans Glommen.
                              Mjøsa Modellflyklubb

                              Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                              Comment


                              • #45
                                Neppe, hun har sett hvor ofte jeg krasjer de flyene jeg har

                                Comment

                                Working...
                                X