Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun&posten imponerer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg har aldrig før vært borti en nettbutikk som er så kjapp som Elefun. De svarer raskt på mine mail, og sender kort tid etter at det er bestillt. Legger jeg inn bestilling på dagen, har jeg det alltid dagen etter. Det er god service!


    Morten

    Comment


    • #47
      Kan vel ikke la være å ta frem denne tråden igjen.

      Jeg fant disse helibagene hos Elefun her om dagen. Har sett på dem en stund og ventet på at en butikk i Belgia skulle få dem inn. Det var eneste stedet jeg fant dem før de dukket opp hos Elefun før helgen.

      Mandag sendte jeg mail og bestilte 2. Dessverre hadde flere vært inne på samme tanken gjennom helgen, så de var en i minus med min bestilling.
      Lar det seg løse? Selvsagt. De bruker jo sine egne produkter så en (eller fler?) var tatt i bruk. Fikk da tilbud om 1 ny + 1 som var testet i helgen (som ny, hvilket stemte helt fint) noe jeg slo til på.

      I dag ble jeg litt sen på jobben for jeg måtte innom Posten og hente snackset siden de stenger kl 13 i dag og har stengt Påskeaften.

      Var jo litt skuffet over at Posten ikke hadde dem klare i går ettermiddag selvsagt. Hadde jeg gjort som jeg pleier, gått og spurt etter dem, så hadde jeg nok fått dem for de var kommet i går ettermiddag men bare ikke scannet inn.

      Så en stor takk til Elefun og Knut i dette tilfellet som reiste hjem for å hente sin bag og for at han klarte å sende den til meg samme dag slik at jeg fikk dette før Påske. Super service som alltid.

      God Påske.
      Attached Files
      Last edited by Tintin; 04-04-07, 14:32.

      Comment


      • #48
        Skulle ønske jeg var like imponert denne gangen. Tenkte at nå som jeg endelig har fått meg fri i et par dager, så skulle jeg legge meg på hardtrennig med trexen. Så har bestilt meg et lager med alle tenkelige reserve deler. Siden pakken alltid er framme til tirsdag når jeg bestiller på søndag, har jeg tatt det pent og drøyd med bestilingen til søndag kveld da alle tenkelig deler var i handlekurven. Da hente lappen ikke kom igår, regnet jeg med å få den idag. Står opp idag tidlig og løper til postkasse.. Søren, så treig posten er idag tenker jeg. Sitter å titter konstant ut av vindu til postbilen dukker opp. Endelig.. Løper bort å titter. HVA.. IKKE NOE TIL MEG.. Grrrrrrrr Nå har påske planne gått rett i dass.. Dagen går og jeg eier et litte håp på å få en SMS med kolinr. Da klokken nærmer seg 17 begyner frustrasjonen og ta over.. NEI og NEI.. Kl 20.16 Får jeg endelig en SMS med kollinr. Grrrr F*** til posten.
        Ingen trøst å vite at posten holder stengt på Lørdag heller..
        Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

        walter@retlaw.no

        Comment


        • #49
          Sporer du ikke ??

          Comment


          • #50
            Hadde ingen grunn til å spore før idag.. Hadde vel ikke hjulpet. Har noen reservedeler til 2-4 kræsj. Men Ingen flere canopyer, som pleier å ta en god del av smellen. Sukk... Noen som som veit hvordan man lager hjemelagde canopyer.. Kanskje gjips kan brukes? Lurer på hva de sier om jeg tar meg tur til legevakten for å spørre om gjips.. hehe
            Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

            walter@retlaw.no

            Comment


            • #51
              Både og. På sendinger der de sender sms spiller det mindre rolle for den går vel ut i det de scanner ting inn på posthuset. Når det gjelder sendinger der de ike smser så følger jeg dem til posten, skriver ut hentelapp selv og henter dagen før jeg får hentelappen. Da jeg kom hjem i dag lå lappen i postkassa på det jeg hentet i morges

              Comment


              • #52
                Viste ikke at det gikk ann å skrive hentelaper selv.. Hvordan gjør du dette??
                Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                walter@retlaw.no

                Comment


                • #53
                  Det kommer opp en ekstra knapp så snart den er scannet inn på postkontoret, står vel skriv ut henteseddel på den tror jeg.

                  Comment


                  • #54
                    Når pakken er komt til postkontoret dukker det opp en knapp som det står "Henteseddel" på i nettsporingen til posten. Klikk på knappen, så får man opp hentelappen, som kan printes ut. Pleier å gjøre dette selv, har ikke tålmodighet å vente den ekstra timen på postbudet
                    Morten Smøraas

                    Comment


                    • #55
                      Takk for tipset.. Den vil garantert bli brukt. Spesielt nå som jeg har fått lønn på konto, og ikke annet å gjøre enn å sitte på nett i påsken. Klarte ikke å la være, men har nå bestilt meg tre de tre siste Evo25 2170 fra rotorsport. hehe.. Noen som har prøvd Evo20 2500 pakkene på 209g i trex450. Noe å hente på fly tid her..
                      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                      walter@retlaw.no

                      Comment


                      • #56
                        Nå har posten dratt tålmodigheten min ett stort skritt videre
                        Kom 2 pakker i posten i dag en som var oppkrav og en som ikke var oppkrav. Forter meg ned på postkontoret for å hente ut, og får beskjed om at dataen dems er nede så jeg får ikke hentet den som er oppkravspakke. Utrolig at de ikke kan utføre en slik sak manuelt som å ta imot betalimg for en pakke?

                        Fikk nå hentet den viktigste da, den som ikke var oppkrav. En hyperion cub 10(E) Den andre var klær til fruen
                        Tom Nohr
                        Tennisveien 9
                        2450 Rena

                        Frsky taranis 9+
                        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                        + diverse små ting

                        Comment


                        • #57
                          Ellos er noe dr..t

                          Comment


                          • #58
                            hehe var ikke Ellos men noe annet jeg ikke har hørt om. Er uansett ikke dem sitt problem.

                            pakka ligger bak disken på postkontoret og jeg sto med pakkelapp og kontanter i hånda. enda klarte de ikke å levere ut skiten, fordi dataen ikke virket. Det må være bånn av kundeservice
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • #59
                              Ja da er man blitt litt for avhengig. må da gå an å registrere i etterkant.
                              Siden du ikke hadde hørt om det så var det vel neppe en neglisje da

                              Comment


                              • #60
                                HIHI vet det er noe undertøy i hvertfall
                                Last edited by tyor; 13-04-07, 09:37.
                                Tom Nohr
                                Tennisveien 9
                                2450 Rena

                                Frsky taranis 9+
                                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                                + diverse små ting

                                Comment

                                Working...
                                X