Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten, igjen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hos oss har de begynt å faktisk levere EMS-pakker på døra istedetfor å bare kjøre forbi. Kanskje de har bytta ut postbudet med en fyr som faktisk har yrkesstolthet.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • Jeg har alltid fått EMS pakkane levert på døra så sant jeg har vært hjemme. Ikke et vondt ord om postbudet her. Vi har hatt "post i butikk" på en 24-timers shell stasjon slik at jeg har kunnet hent pakker til alle døgnets tider. Problemet der kunne være litt for mye gjennomtrekk på bemanningen slik at kunnskapene ofte var så som så. Nå er det flyttet til Kiwi. Det er littegrann kortere åpningstider, og stengt på søndag, men mer stabil bemanning og kunnskapene tar seg fort opp.

      Dersom posten ligger på listen over firma folk er fornøyd med så må vel det bety at de er bra. Hadde vært noe annet om de var på listen over de folk ikke er fornøyd med. Har du fått fyken derfra eller noe? Noen må ha tråkkety deg kraftig på tærne
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • Jobber i et firma som er helt avhengig av presis levering, der kunden helst skulle hatt varene i går. Flere, deriblant tollpost osv, ble prøvd. Etter at vi tok i bruk posten Bring har det ikke vært mye kluss - bank i bordet.

        Når det gjelder krav til kvalitet her i livet.. Det er vel bl.a basert på hva men velger å la seg irritere over også. For min del er jeg litt selektiv der, noe som jeg tror kan høyne livskvaliteten. Litt slik som slarvete innlegg på dette forumet; gidder ikke å irritere meg over sånt. Tror noen trenger en halvtime i boblebadet
        Geir


        3D plane - 1D brain

        Comment


        • Originally posted by arhennie View Post
          Dersom posten ligger på listen over firma folk er fornøyd med så må vel det bety at de er bra. Hadde vært noe annet om de var på listen over de folk ikke er fornøyd med. Har du fått fyken derfra eller noe? Noen må ha tråkkety deg kraftig på tærne
          Du har nok missforstått den listen ja, det er en liste over de største firmaene i norge, og i hvilken grad folk er fornøyd med de, iflg listen er det 6 av 10 som er fornøyd, altså bare litt over halvparten, men for folk med lite eller ingen krav til kvalitet er nok det å anse som "de fleste er fornøyd med oss, og det holder lenge...
          Fyken? Har eller hadde ikke i min villeste fantasi jobbet for, eller jobbet med noe i nærheten av posten.
          Jeg bruker kun Posten fordi Jeg MÅ, og jeg kan love dere at dersom folk hadde fått et valg før pakkene leveres om hvem de ville benytte hadde nok de virkelige resultatene av "spørreundersøkelsene" kommet til syne ja, men så bra at dere er storfornøyd og ikke kunne tenke dere noe bedre...
          I proffesjonelle bransjer er mottoet "man kan alltid bli bedre" men det er vist et ukjent begrep for dere, og derfor jeg håper ingen av dere er involvert i en bransje hvor service er en del av driften...

          God Jul til dere alle, håper julegavene deres via posten kommer på nyåret, og at alle fortsatt er like fornøyd, bedre sent en aldri vettu



          Regards Chris
          Sent from my iPad using Tapatalk

          Comment


          • Helt utrolig egentlig, at man skal stemples som en som ikke eier krav til kvalitet, og i tillegg erkleres uskikket til å jobbe i servicebedrifter. Kun forde man ikke er spesielt misfornøyd med posten. Foreslår at du tar deg noen sterke piller daytonabeach, før du sprenger et blodkar eller noe.
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • Jobber i en stor servicebedrift som sender tusenvis av pakker i uka ,vi har prøvd det meste i Norge .
              Det er kun en leverandør av Transporttjeneste som klarer kvalitetkravene og det er Posten Bring , de andre transportørene er ikke i nærheten verken på pris ,volum , skader ,leveringstid .

              Har du blitt påkjørt av en postbil en gang Daytonabeach ? siden du er så forbanna.....
              Øyvind

              www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

              Comment


              • Den tråden burde endre tittel til "Posten fan boys"

                Orker ikke diskutere med folk som synes rating på 6/10 er bra, dere representerer de som bidrar til dårlig service rundt om ved å akseptere det, og mest sannsynlig også leverer det med samme innstilling, sorry, vi er ikke på samme planet, men jeg er fortsatt glad i dere, og ønsker dere fortsatt god jul!
                Kunne ikke vært mer avslappet heller...


                Regards Chris
                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • Var posten slem mot deg når du var liten?
                  Last edited by trowin; 06-12-11, 22:40.
                  Trond Winger, søndagsflyger

                  EG MX2 106"
                  Ultimate 71"/DLE55
                  GB Yak55 2.2M/DLE55

                  Comment


                  • Joda Posten gjør stadig "blemmer". Første julepakke var ventet og kom i dag. I postkassen lå masse reklame og adressekortet lå på bakken 4 meter unna....... HURRA.
                    Mvh.
                    Rolv Leirro

                    Comment


                    • Originally posted by daytonabeach View Post
                      Den tråden burde endre tittel til "Posten fan boys"

                      Orker ikke diskutere med folk som synes rating på 6/10 er bra, dere representerer de som bidrar til dårlig service rundt om ved å akseptere det, og mest sannsynlig også leverer det med samme innstilling, sorry, vi er ikke på samme planet, men jeg er fortsatt glad i dere, og ønsker dere fortsatt god jul!
                      Kunne ikke vært mer avslappet heller...


                      Regards Chris
                      Sent from my iPad using Tapatalk
                      Makan til krisemaksimering! Og i tillegg er hele forumet fyllt med idioter?? Hadde jeg vært deg hadde jeg satt "nye sosiale antenner" øverst på ønskelista nå før jul.. Og for all del - vi får håpe at det ikke er posten som er ansvarlig for å levere de..
                      Last edited by Brumm; 07-12-11, 01:54.
                      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                      Comment


                      • Originally posted by daytonabeach View Post

                        Forøvrig håper jeg ingen av dere får anledning til å drive en stor service bedrift, med slike ambisjoner om hva som er "bra nok"
                        Antageligvis en slik person som feilaktig har blitt hyret inn til å lede Posten, og dermed også årsaken til den middelmådige standaren, eplet faller ikke langt fra stammen...



                        Regards Chris
                        Sent from my iPad using Tapatalk
                        Kunne vært litt artig å visst hvilken fantastisk stor servicebedrift du driver? Slik at vi kunne fått et slags grunnlag til å vurdere dine påstander.

                        Comment


                        • ventet på pakke fra rc pro i over en uke nå.. på meldig sporing står det bare sending sansynligvis forsinket.. thats it.. stått det i 3 dager nå... aaaaarg
                          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                          carl goldberg ultimate
                          DJI S900
                          piper pawnie el kjærre


                          Futaba 14SG
                          diverse epp tjafs
                          Per-Egil Furuseth

                          Comment


                          • @daytonabeach

                            Du drar en diskusjon om Posten, over til personlige angrep. Dette er et forum der 90% av innleggene, har en lystig tone, og uenigheter oftest taes med et smil. At du skal bringe sur stemning for noe som etter min mening er en diskusjon ikke hører hjemme her, er jo helt utrolig. Får håpe posten ødelegger julen din

                            makan til møkkamann! skjerp deg!

                            god jul til alle dere andre

                            Mvh. Øyvind Mattsson
                            dx7

                            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                            Løten MFK
                            Stay Frosty

                            Comment


                            • Gadd ikke lese det som er skrevet, men hvis det er personlig angrep, så dropp det.
                              Synes du noen er tjukk i huet, så dropp helst å skrive det.
                              Og hvis du på død og liv må, gjør det med fullt navn, og pakket så pent inn
                              at personen i andre enden får en god dag likevel.

                              Kortversjon: dropp det.
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Originally posted by GTI20 View Post
                                ventet på pakke fra rc pro i over en uke nå.. på meldig sporing står det bare sending sansynligvis forsinket.. thats it.. stått det i 3 dager nå... aaaaarg
                                ehehe! jeg har selv en pakke på vei fra Rcpro... den ble sendt fra rcpro igår, og er forventet hos meg mandag over helgen!
                                En pakke gikk fra singapore med ups 5 desember og havnet på døren min idag det er bare helt utrolig! ( må jo såklart påregne at dem er en liten dag før oss da, men det er fortsatt raskt levert )

                                Posten har blitt tregere og tregere de siste årene dessverre... Har opptil flere ganger også lest på sporingen at pakken uteble fra å leveres på døren min fordi adressat ikke var hjemme. Javel? hvor var jeg da svarer jeg fint tilbake... nei, posten trenger litt mer konkurranse etterhvert Ikke kan dem behandle varene noe pent heller... har noen historier der også om noen er interessert i å høre hehe...
                                * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                                Spektrum DX8

                                Comment

                                Working...
                                X