Unconfigured Ad
Collapse
Bestilling fra utlandet (UH)
Collapse
X
-
-
Hei. Bestilte i fra Hobbycity i begynnelsen av desember. De er enda ikke sent i fra H.K.
Det er en del som ikke kommer inn på lager som gjør det. Får opp spørsmål om jeg vil ha varen uten denne delen når jeg logger meg på, men selv om jeg bekrefter det så skjer det ikke noe. Sendte dem en e-post for en uke siden. Intet hørt.. Og varene er betalt.Comment
-
Hei. Bestilte i fra Hobbycity i begynnelsen av desember. De er enda ikke sent i fra H.K.
Det er en del som ikke kommer inn på lager som gjør det. Får opp spørsmål om jeg vil ha varen uten denne delen når jeg logger meg på, men selv om jeg bekrefter det så skjer det ikke noe. Sendte dem en e-post for en uke siden. Intet hørt.. Og varene er betalt.
Det de ikke er flinke til, er å innformere kunden om ting, dvs hvis de av en eller annen grunn må ha en dollar eller to til i frakt, problemer med bestilt vare. Så det er viktig at en følgermed selv, og heller sender de en mail og spør.
Dette Platinum kunde det står vel klart og tydelig på sida når du logger deg inn, at det er ikke noe som bør diskuteres på forum, ol.....Thomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
Forige gang (første gang) jeg bestilte fra UH ble bestillingen gjort på torsdag kveld, og 2 lipo batterier lå i postkassa på tirsdagSendte en ny liten bestilling onsdag kveld denne uka, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar. OG det er jo halve prisen, ihvertfall på det jeg har kjøpt.
Comment
-
17.01.08 ble min sending derifra sendt fra HK.
I dag 18.01.08 er denne registrert på Oslo1 kl 13.59. Ikke gæli.
Vel, det tok 1 uke før den ble sendt fra UH, men i alt ganske ok!
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
bestillte :
Your order details are:
1x #TR28-30B-1050/2112 TR 28-30B 14A 1050Kv Brushless Outrunner variations = $19.27
1x #TP-W30A/658 TowerPro W30A Brushless Speed Controller variations = $13.95
2x #HXT17003S/2096 HXT D9 G2 1700mAh 11.1v 20-30C Lipo Pack variations = $49.00
10x #EM_9g/5456 EM 9g / 1.5kg / .12sec Micro Servo variations = $29.90
1x #AM1001A/68 PolyMax 3.5mm Gold Connectors 10 PAIRS (20PC) variations = $5.95
Credit Card or Paypal (Amex / Visa / Mastercard) $0.00
Air Parcel (NORWAY) 0g - 999g $26.00
Taxes: $0.00
-------------------
Total: $144.07 = 778.57 NOK
Det er sånn ca ett batteri og en microservo handlet i norge det !
Jeg handler fra utlandet så sant jeg ikke trenger det med en gang .
Man må jo bare passe på at de har det på lager før man bestiller .Falcon
-------------------------------------------
Morten Rolfsen
Kristiansund
Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
-------------------------------------------Comment
-
Dato Kl Hendelse Poststed
18.01.08 14.40 AVVIK I PRODUKSJONEN
Årsak: Antatt tollpliktig 0020 OSLO
18.01.08 13.59 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0001 OSLO
Noen som kan svare på hvorfor? Pakkens verdi er ca $29 (inkl porto), altså ca nok 160, vel unner grensa på Nok 200 slik jeg forstått.Peter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Det er fordi den er lagt til side for kontroll av innhold. Hvis det drar ut så kan det være kjekt å finne frem en utskrift av bestillingen så alt er klart. Mange ganger tas sendinger ut av kjeden for slik kontroll. Om den blir å koste deg noe i moms tviler jeg på siden den skal være billigere enn 200kr.-----------
BengtComment
-
Det samme skjedde med meg også når jeg bestillte 3 batterier , jeg fikk mail fra posten om å dokumentere verdi på pakka med kjøps kvittering osv og sende eller faxe til dem for forenklet tollbehandling .Jeg gjorde dette og måtte betale moms og gebyr når jeg hentet den på postkontoret . Jeg tror at posten gjennomlyser pakkene og de lærer vel fort hvilke ting som opplagt koster koster mere enn grensen på 200,- så mange som hander hos uh i norge at de har nok firmaet på listen sin.
Uansett så ble det billigere enn å kjøpe hjemme .
Det lureste er å kjøpe litt og litt da slipper man momsen .Geir I WalderhaugComment
-
Hei igjen! Nå begynner jeg å bli litt utolmodig her... Jeg bestillte motoren: 06.01.2008.
Fikk mail fra dem at pakka var sendt: 12.01.2008. Siden det har jeg ikke hørt fra dem. Er dette normalt?fly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409(Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyinglaComment
-
Går og venter og håper jeg får pakken i morgenbestillingen ble gjort 17.01.08. Sporingen sier:
22.01 Hentet
23.01 Sendt fra avsenderland
24.01 Sendt fra avsenderland
24.01 stoppet for importfortolling
24.01 Utsendt tollfri
Så er det bare å håpe at posten har trodd på verdien da.......... Ser i hverfall slik ut.
Når det gjelder bestilling fra UH, så syne jeg servicen til nå har vært upåklagelig. det gikk riktig nok noen dager fra bestilling til den ble sendt. Tror jeg så noe om kinesik nyttår + serverproblemer i de dagen jeg bestilte.
Tror jeg kommer til å betille videre fra dem, i hvertfall mindre ting som batterier, motorer osv. Synes det er et dårlig utvalg her i Stavanger/Sandnes til fly., fortrinnsvis elektro og seilfly. Noen kan jo tipse meg hvis det er noe jeg ikke har fått med meg der.Comment
-
Har ikke testet motorer eller escèr fra UH, men måtte bare prøve ut noen servoer i små 3D el-maskiner samt 5 forskjellig ei depronkjerrer. Etter å ha testet i alt 10 forskjellige servoer så kan jeg si en ting; SØPPEL !! Elendig kvalitet på hus, dårlig sentrering og allerede brent 1 stk.
Nei, takke meg til skikkelige servoer og heller betale noen kroner mer ja.____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment