Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tja, legg vekk isskrapa, bruk lillefingeren til virkelig å få til et blink, sett seteryggen litt mere bakover og nyt den nye tilværelsen din kanskje?
Ta en titt i taket og beveg munnvikene bakover i samma rennet...
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Nå tror jeg du misforstår, han jeg siterer skriver at han legger modeller på rullgardinen over bagasjerommet, og du skal være ganske liten for at den kommer over hodet...
Det er derfor man må kjøpe seg passat. For da kan du bare dra opp hundegitteret som skiller av mellom baksetet og bagasjerommet som sikring mot gjenstander som flyr forover ved bråstopp
Det er derfor man må kjøpe seg passat. For da kan du bare dra opp hundegitteret som skiller av mellom baksetet og bagasjerommet som sikring mot gjenstander som flyr forover ved bråstopp
Min Passat har ikke gitter, til gjengjeld har den plass til både heli og barnevogn
Løste transportproblemet med å kjøpe en billig Chevy Astro for 15 lapper.
2 seter personbil, uten skillevegg og fare for å få mange fly i bakhodet.
Har 500 meter til stripa der jeg bor, men er jo på stevner av og til.
Måtte ta ut passasjersetet før jeg dro til Fagernes i år
Smart den der Gudmund!
Har brukt tilsvarende metode i en del år nå for å henge opp vinger opp under taket. Tar da 3stk lastestrikker (sånn med krok i hver ende) og spenner mellom handtakene. Trer deretter på en sånn rør-isolasjons-skumgummi sak man får i metersvis på Gubbdagis. En foran og en bak, og Voilà, masse plass til vinger! Har jeg flere vinger pleier jeg å legge en liten stropp rundt for å holde de fra hverandre.
Helt til en tar en titt inni.
Her henger det fem seilfly tilsammen 18 meter i vingespenn, helt ute av veien for fører øg passasjerer.
Sånn sett, så er bilen ikke begynt å fylles opp enda.
Fem fly er ingen problemer i en bil i denne størrelsen, og den er jo ikke stor..
Jeg benytter ei lang lastereim som tres igjennom håndtakene over dørene, på tvers og i kryss, slik at den danner ei seng som alt ligger på.
En har da plenty plass til å legge flyene oppå det som da blir ei slags hylle.
Sikkert ikke en ny ide, det meste er jo funnet opp mange ganger
Første gangen jeg gjorde det der, var når jeg skulle ta med meg en stor twinjet.
Den hang da opp/ned, og fremdeles godt om plass i bilen.
Så det er stort sett spent opp reimer i bilen min da kan du si..
PAKKEKUNSTNER!!!
Mvh Einar - ikke mot...Si meg er det ikke en stingsild sluk som henger oppe til venstre..?
Mvh Einar - ikke mot...Si meg er det ikke en stingsild sluk som henger oppe til venstre..?
Mannen med haukeblikk
Stingsild ja.
Har alltid ei fiskestang liggende i taket, så det er jo greit å vite hvor sluken er. Hadde jeg tatt et bilde fra andre sida, så hadde du sett ei Sunray Shadow lakseflue også.. Knegg..
Kjekt det, ser en sjøørreten hoppe, så bare bråstoppe og kanskje få seg fersk middag av høy klasse. Nøtteskallet kan du si..
Så "seilflystativet" rommer ikke bare modellfly.
Mvh
Gudmund
Min Passat har ikke gitter, til gjengjeld har den plass til både heli og barnevogn
Sikker??
Trodde det var standard på passat jeg
Ikke for det. Tok ett år eller 2 etter at jeg kjøpte bilen før jeg la merke til nettet jeg da
Se Soarers bilde tatt rett inn bagasjerommet. Der stikker det opp to blanke metalldingser oppå kassen til bagasjeromstrekket. Dem kan du kan løfte opp så det rulles ut hundegitter. Dette kan festes i to dertil egnede hull i taket.....
Ikke for det. Tok ett år eller 2 etter at jeg kjøpte bilen før jeg la merke til nettet jeg da
Se Soarers bilde tatt rett inn bagasjerommet. Der stikker det opp to blanke metalldingser oppå kassen til bagasjeromstrekket. Dem kan du kan løfte opp så det rulles ut hundegitter. Dette kan festes i to dertil egnede hull i taket.....
Bare sånn i tilfelle
Joda, jeg er ganske sikker på at min '96 modell ikke har gitter
Løste transportproblemet med å kjøpe en billig Chevy Astro for 15 lapper.
2 seter personbil, uten skillevegg og fare for å få mange fly i bakhodet.
Har 500 meter til stripa der jeg bor, men er jo på stevner av og til.
Måtte ta ut passasjersetet før jeg dro til Fagernes i år
Men i helsike da mann... Hvor mange fly har du egentlig inni der?
Selv har jeg en gammal Grand Voyager til samme formål...
Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-Klubb
Ut å surfe på Hustadvika etter jobb i morra tror jeg
Surfebrettet har god plass det, og er alldeles ikke i veien for noen.
Her er det et stort potensiale fabrikatene av div bilmerker har glemt tror jeg.
Om noen år så har de kanskje lyst grått "HD" tak, og standard fester for høy bagasje, hehe
Funker som snus iallefall.
Attached Files
Mvh
Gudmund
Ut å surfe på Hustadvika etter jobb i morra tror jeg
Surfebrettet har god plass det, og er alldeles ikke i veien for noen.
Her er det et stort potensiale fabrikatene av div bilmerker har glemt tror jeg.
Om noen år så har de kanskje lyst grått "HD" tak, og standard fester for høy bagasje, hehe
Funker som snus iallefall.
)))))))))
Hvor mange timer er det i ditt døgn Gudmund ????????????????????????????????????
Mitt er over på et blunk..!
Mvh Einar - ble steine misunnelig på den vannvittig store ørreten din...den så smellgo' ut!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment