Unconfigured Ad

Collapse

Tips om stasjonsvogn og seilfly...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thinnthinn
    • Sep 2002
    • 1172

Det er i og for seg et system som nå er implementert i nye Citroen Berlingo!

Innendørs skistativ kaller de det.... "Flyvingeholder" hadde jo vært mye mer treffende!
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Soarer
      • Mar 2005
      • 1856

Akkurat ja.....
      Mvh
      Gudmund

Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
      Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

Comment

• Guest

#33 Unapproved
        flybil

Jeg kjøpte en av postens Partnere og monterte inn et hyllesystem fra Biltema. Det er to metallskinner som er festa i den doble veggen oppunder taket, så kan en sette inn hylleknekter der en ønsker, alt etter "form og farge på modellen". Begrensningen er selvsagt lengden på lasterommet, Partneren har ikke verdens lengste lasterom.

Flykropper og vinger sikres lettest med å tre en gummistrikk på hylleknekten, så kan strikken legges over modellen/vingen og tres ytterst på hylleknekten igjen.
        Legger ved et bilde som kanskje forklarer litt bedre.

Sist jeg dro opp til vår flyplass på Evje hadde jeg en Kyosho Tiger Moth ferdig sammensatt stående på gulvet og to fly/vinger i "hyllereolen", samt fieldboks og kjølebag, radio, og grillen - liten bærbar grill for transport og oppbevaring av LiPo batterier

Are
        Attached Files

Comment

• ERJ
          • Aug 2007
          • 935

Hendig...

Originally posted by Are
          Jeg kjøpte en av postens Partnere og monterte inn et hyllesystem fra Biltema. Det er to metallskinner som er festa i den doble veggen oppunder taket, så kan en sette inn hylleknekter der en ønsker, alt etter "form og farge på modellen". Begrensningen er selvsagt lengden på lasterommet, Partneren har ikke verdens lengste lasterom.

Flykropper og vinger sikres lettest med å tre en gummistrikk på hylleknekten, så kan strikken legges over modellen/vingen og tres ytterst på hylleknekten igjen.
          Legger ved et bilde som kanskje forklarer litt bedre.

Sist jeg dro opp til vår flyplass på Evje hadde jeg en Kyosho Tiger Moth ferdig sammensatt stående på gulvet og to fly/vinger i "hyllereolen", samt fieldboks og kjølebag, radio, og grillen - liten bærbar grill for transport og oppbevaring av LiPo batterier

Are

Smart og kjempefin løsning!

Mvh Einar -

Comment

Working...