Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wobblinga var ikke så ille da Og takk for noen timer der borte i går.. var en del folk der nå man kom bort.. men ble tynnere med folk etterhvert. Alf fløy som avnlig turbo. like motivasjons drepene å fly etter han.. men begynnt å prøve meg frem på ting jeg også.. og får ting delvis til.. nervøsiteten er borte når man flyr iallefall.. gøy å fly om dagen nå..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • Synes det har løsnet veldig for deg jeg da mister Egil-per
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Jeg bruker å snu ryggen til jeg når Pål (palsor) og Alf flyr. Da føles det litt bedre......................ok jeg må titte litt inni mellom da

        Comment


        • nå har heldigvis ikke jeg sett palsor fly live.. men haka detter langt ned når alf flyr.. hadde jeg kunnet en brøkdel av det han får til hadde jeg vært lykkelig
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment


          • Som alle skjønner så har jeg betalt Per-Egil og Anders store summer for å hype flyferdighetene mine..

            Nei, ut i bua å pakke..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Originally posted by GTI20 View Post
              ... hadde jeg kunnet en brøkdel av det han får til hadde jeg vært lykkelig
              Tror du det? Jeg vil tro neppe mer lykkelig enn du er når du flyr i dag

              For egen del tror jeg faktisk jeg er mer lykkelig når jeg har folk rundt meg som er langt bedre enn meg selv, som jeg kan la meg inspirere av, lære av og forsøke å ta etter. Noen som er så mye bedre at det aldri blir noen konkurranse faktor ut av det. Selv om man ofte føler seg litt håpløs når en skal utpå rett etter disse kara, det er jeg enig i
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • noen som skal på jarlsberg idag på dagtid??
                syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                carl goldberg ultimate
                DJI S900
                piper pawnie el kjærre


                Futaba 14SG
                diverse epp tjafs
                Per-Egil Furuseth

                Comment


                • Dårlig med det! Skulle gjerne vært der, vaaaarmt på kontoret nå samt en utålmodig 5åring som gjerne vil ut å leke.. Doh.

                  Fikk ånden over meg å klasket sammen 48" igjen, tenkte egentlig bare å gjøre en sånn stygg-som-fy-reperasjon men jammen ble det helt OK. Hadde vel egentlig avskrevet denne, men kunne ikke dy meg. Så nå er den bare stygg. Tynn CA av god kvalitet er en lifesaver.



                  Fant dessuten synderen til 0 høyderor med tilhørende krasj, selve hornet var jammen meg spjæret så den slura bare på servoen! Godt å i alle fall vite at det ikke var Spektrum som var syndebukken som sist med gammel AR6100 mottaker. AR6100E ser ut til å funke greit.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_0918.jpg
Views:	1
Size:	66.5 KB
ID:	590068Click image for larger version

Name:	IMG_0919.jpg
Views:	1
Size:	67.8 KB
ID:	590069Click image for larger version

Name:	IMG_0920.jpg
Views:	1
Size:	29.4 KB
ID:	590070
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • var mye vind der i dag.. så om det ikke ble noe av gjør lite.. jeg fikk nå prøvd meg en kjapp tur.. og fikk testet å lande fra høyre noe jeg ikke liker eller hadde gjort før.. med masse vind.. men vi begge overlevde
                    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                    carl goldberg ultimate
                    DJI S900
                    piper pawnie el kjærre


                    Futaba 14SG
                    diverse epp tjafs
                    Per-Egil Furuseth

                    Comment


                    • Endelig ferie! Lyst til å få flydd inn reka denne uka, noen som skal bort på Jarlsberg imorgen?

                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Fantastiske forhold på Jarlsberg nå
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Wish I was there
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • Fin ettermiddag/kveld på J. stripa!

                            Luftet reka noen turer, begynner å bli komfortabel med den..



                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Planer om å få tatt meg en tur på J. litt senere idag, noen herfra som dukker opp?
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • hvis jeg får tak i en gass-servo til juleyak er jeg med på fredagen

                                kanskje jeg får grini meg til noe i kveld også
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X