Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En lavvinga trainer-sak. Utbredt, men husker ikke hva den heter. Hadde bare hatt rundt 600 turer med den =]
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Flyet het Tiger 2, taildragger. Elefun har vel en Tiger 3 med nesehjul som nok er samme flyet. Mener det er et bilde av Per med det flyet her inne på forumet, kanskje tilogmed i denne tråden.

      Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
      Olav Moe

      -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

      Innholdet i min hangar, sånn ca

      Comment


      • Noen som er klar for å herje litt imorgen? Tenker enten Andebu eller Jarlsberg, kommer ann på været og vilje.

        Reka er nesten klar igjen, så mulig det blir re-maiden nr.3 på den hehe..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Jeg er på vei til det 8. hav ... 2-dagers tur, så jeg slipper ...
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • Tror jeg må emigrere til Vestfold jeg;( her oppe er det bare ett h.......regnvær, mens hos dere er det sol
            Noe som flyr i Andebu i morgen???
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • Det går sikkert ann å få til! Må riktignok få Dle'n min til å gå bra igjen, nå har fadermeg go-motoren begynt å kødde også! Gir snart opp bensin tror jeg.

              Noen forslag? Den dør ut etter noen sek. på full gass og går helt ned til tomgang. Kan vente noen sek. og dra fullt igjen, da skjer det samme.

              Virker ikke spesiellt varm, har jo også gått sikkert 70turer i denne modellen uten noe som helst tull. Testet å rike den litt på H-nåla også, om den av en eller annen grunn skulle gå litt for lean m. varmgang. Kompresjonen er bra.

              Plugg? Forgasser? Tandemnåla? Hyseballelageret? Kardangen?



              Jeg ser de store elektroguder vinke til meg der oppe i elektrohimmelen.

              " Kom til oss Alf, her skal du flytid finne! Skit i om modellen tar fyr innimellom, husk bare å ta med brannslukker på stripa, min sønn. Hva er vel et lite bål i ny og ne i bytte mot 30deadsticks med påfølgende tilbake-til-byggesett landinger! Kom. Kom. "
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Mulig jeg tar meg en tur til "duckvilag"e etter jobben
                BOOMA Intelliswitch

                Odd A Eriksen

                Comment


                • Ja Alf, Jeg bøyer meg. Jeg tror elektro er din ting......desverre. Men skal du få flydd må du bare

                  Comment


                  • Alfwood: ikke Noe struping på bensintilførselen? Slange i klem eller tett filter?

                    Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
                    ---------------------------------------------
                    Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                    Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                    Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                    Mikado logo 600 3D Vbar
                    Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                    Comment


                    • Nei, skal sjekke over her i dagslys men tviler - bruker ikke filter. :-/

                      Jeg må jo få Andebu-motoren min igang! Er det mulig.

                      Edit - Tertitten, når tenkte du? Ser ut som jeg stuck med hele ungeflokken imorgen, så om jeg ikke får plassert noe her og der tenker jeg det heller blir stranda eller noe slikt imorgen.

                      Last edited by alflovvold; 09-07-12, 23:52.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Det krølla vel til seg litt med jobb, men kan kanskje greie det rundt 1-2 tida. Hiver med meg 53"yak i bilen så ser vi.
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Om du overlever litt ungeskrål kan vi alltids ta en liten elektro-runde, du får si ifra nærmere
                          Last edited by alflovvold; 10-07-12, 09:13.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Jeg og sirkuset tar en tur opp nå om en halvtimes tid, bare å svinge innom!

                            Edit - temmelig hårete vind her, men det er jo bare litt utfordring. Grillinga er igang..
                            Last edited by alflovvold; 10-07-12, 13:15.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Begge nåler helt inn, så 2,5 ut og prøv på nytt.
                              Tror muligens du har justert deg ut på blåbærtur...
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Jeg har jo ikke justert noe som helst før den begynte å kødde! Doh! :-/

                                Kjørt den tilbake til standard-innstilling, skal sjekke over bensintilførsel mm. når jeg får litt barnefri igjen. www.lei.no
                                Last edited by alflovvold; 10-07-12, 18:03.
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X