Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • så morro ut! Kenneth var den kjekkeste

    Og ang. Facebook vurderer jeg sterkt å hoppe av, i alle fall modell-relaterte sider.
    Ser at det ødelegger veldig mye av hobbyene rundt om kring,
    så at jeg selv er en del av det blir fryktelig kvasi..
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Ntåååå
      Like for den
      Tipper det var T-skjorta som gjorde det....

      Hvilke sider er du på da? Føler det funker bra jeg....
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

      Comment


      • T-skjorta var bare litt av det

        Joa.. Facebook er fint for å holde kontakt med venner og kjente, men jeg ser
        at det ødelegger veldig mye for forumer og websider (ikke bare mine).
        Mye av trafikken forsvinner over på en platform som ikke alle har tilgang til,
        den er lite eller ikke søkbar og man får veldig mange små samfunn som aldri krysser hverandre.
        Her kan man f.eks finne ting som skjedde i 2002, på Facebook sliter man med å finne igjen
        noe som skjedde i går, og det er hvis man var så heldig å få det med seg i det store og det hele.

        Noen keywords er historikk, søkbarhet, rekruttering osv...
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • Tja, jeg bruker ikke annet forum enn det her jeg.(+ vårt lokale) "fjesboka" er jeg ikke registrert på.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post
            T-skjorta var bare litt av det

            Joa.. Facebook er fint for å holde kontakt med venner og kjente, men jeg ser
            at det ødelegger veldig mye for forumer og websider (ikke bare mine).
            Mye av trafikken forsvinner over på en platform som ikke alle har tilgang til,
            den er lite eller ikke søkbar og man får veldig mange små samfunn som aldri krysser hverandre.
            Her kan man f.eks finne ting som skjedde i 2002, på Facebook sliter man med å finne igjen
            noe som skjedde i går, og det er hvis man var så heldig å få det med seg i det store og det hele.

            Noen keywords er historikk, søkbarhet, rekruttering osv...
            Ser helt klart poenget ditt.

            Trives med begge deler jeg, er til tider mer aktivitet ett sted eller ett annet....
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment


            • Noen lokale hoder som dukker opp på Jarlsberg imorgen? Hadde tenkt meg opp på AH men hjullageret mitt har tatt kvelden, men holder korte turer frem til jeg får fikset det ila. neste uke ( håper jeg! hehe )

              Ut å feste litt trekk i garagen nå.. Urgh.

              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment




              • Herlig!!!
                Last edited by xilian; 24-08-13, 00:05.
                Rune Gjelsnes
                Vikersund
                92624841

                Comment


                • Jeg tusler en tur bortover i morgen rundt kl 15 og blir noen timer (litt avhengig av hvor lenge modellen virker)
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Da tar jeg en tur bortom tenker jeg..


                    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Skulle ønske pitts var klar. Perfekt dag for testing ser det ut til. Men men... Betrekning kommer mandag
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Milde himmel for en nydelig dag! Hadde flere turer med Harvard i nydelig sol og varme. Utover kvelden
                        forsvant all vind også, så da ble det jo bare helt sjeft
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • Veldig deilig forhold idag, manglet bare å kunne få dratt med meg en Krill av noe slag. Oh well, neste gang.

                          Harvarden er smooth Tom..
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Håper bare Tom klarer å holde seg unna el og el-tanker, men det bør han med de flyene/motorene han har
                            Men det kan være vanskelig det nå som alle i Vestfold snakker om elektro
                            Last edited by anders e; 24-08-13, 22:23.

                            Comment


                            • Ikke veldig klar for elektro, for å si det sånn

                              LiFE går fint å lade, men orker ikke ørti pakker
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Jeg kan ikke fly, men har jo både elektro og bensinfly, på "huck" og whatnot er jo uten tvil bensin mye kulere, og på generell basis, men elektro gir meg muligheten å få flydd mye mer fly, så ekke sånn enten eller, men både og!

                                Comment

                                Working...
                                X