Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ahhhh..........hjemme
Ja Alf, jeg fikk en utrolig tur med fullsize stearman. Skrev jeg det riktig?
Jeg fikk meg en skikkelig akrotur jeg sent vil glemme. Var kvalm når vi landet Vi hadde 4.5G på det meste
Kommer film da jeg hadde kamera til xilian i hånda hele turen
PS: Det var 5 stk som fikk akro-tur.
Tusen takk Alf for at du ga bort turen du vant til meg Dette var virkelig en opplevelse.
Alf vant denne turen etter en meget fin 3d-oppvisning som faktisk fikk masse skryt av skala og jet folket
Og for all del, må ikke glemme å takke Kongsberg-klubben for et fint treff og perfekte premier
Og for all del, må ikke glemme å takke Notodden-klubben for et fint treff og perfekte premier
Jeg tillater meg å komme med en liten rettelse her siden det er klubben min, Kongsberg Modellflyklubb, som har arrangert stevnet på Notodden i 28(?) år
Masse flott flyging idag!!
Jeg syns det var veldig bra variasjon denne gangen mellom jet, warbirds, akro etc
Hehe.. bra bilde Tom! Den Stearman saken var på Jarlsberg Flyshow idag, fantastisk fin maskin!
Legger nok ut litt stasj ikveld, ble bare bilder denne gangen riktignok..
Jeg så det var et par-tre som filmet veldig mye underveis i stevnet, er det brukere her?! Hadde jo vært artig med en snutt fra stevnet, sånn i etterkant!
Ymse bilder fra en fin Lørdag! Skulle gjerne vært der utover kvelden, men det ble litt spising og henting av unger isteden.. blir jammen meg sliten av konstant jet&propell-støy også gitt!
Men, var veldig artig å besøke stevnet igjen - masse hyggelige flyhoder, god stemning og mye fint å se på. Et par turbinmodeller fra sånn 1960ish var blant favorittene mine i år, et helt utrolig detaljenivå på mange av disse modellen samt fin flyging.
Godt at vi som ikke er heeeelt på skala-flygingen også fikk en varm velkomst!
Hehe.. For å si det sånn.... Jeg trodde (selv om jeg har sett din) at 40% Dec ikke er så
stort, sammenlignet med f.eks 1:3 cub.
JEG TOK NOE SÅ INN I GAMPEN SKAMMELIG FEIL!!!
Makan... minimum 2 mann for å få den ned trappa, og da må jeg ta av understellet!
Jeg har et alvorlig forklaringsproblem ovenfor frua som vil ha fri ferdsel i kjelleren...
Men Notodden var veldig bra med folk og modeller, men synd med vind i dag.
Artig å møte folk som er innom Das Eminente forum også
Men ikke alltid like lett å vite hvem som er hvem osv..
Fra nå av burde alle ha bilde av seg selv i avataren
Uredigerte videoer er på vei, så er det bare å glede seg til Jarud får
lagt ut flere bilder
EDIT: Jeg har fastnøkkelen din Anders....
Og solbrillene til Flyfreaken ligger i bilen til GTI20 =]
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment