Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
En litt uheldig landing med en nesten "nose-over" på slutten medførte knekt aksling på min Hacker A60-18M motor i dag.
Noen som vet om akslingen kan byttes, og om det er å få tak i på kort tid?? Eventuelt hvor? Vet at Thorbjørn&Kåre fører Hacker i tillegg til RC-Pro her i Norge. Andre? Tips?
Har bytta akslingen på en liten hacker en gang, husker ikke typen. Men dette var lett å bytte Av med segeringen i fronten, hvis akselen ikke knakk i det sporet. Så delte jeg motoren og satte det som var igjen av akselen i skrustikka, skrudde ut settskruen i bakkant og vrei akselen ut av motoren. Når jeg satte i den nye la jeg imellom gummilister rundt den nye akselen så den ikke skulle ta skade av stikka. Før jeg vrei den på plass og satte motoren sammen igjen. Vet ikke om det er sånn på din motor, men du kan jo se Ny aksel finner du sikkert der du kjøpte motoren Lykke til
Har sjekka Autopartner Lasse, men de har ikke reservedeler til denne virker det som. RcPro har akslinger, men ikke sikkert til akkurat denne motoren. Skal høre med de i morgen. Det beste hadde vært om Thobjørn&Kåre har, slik at det kan hentes hos de i Oslo.
Stresser litt da det er IMAC på Eggemoen til helgen...!
Høres jo ut som en ok jobb å bytte aksling, så da håper jeg det er å få tak i
Rune Haugen
// Asker Modellklubb // IMAC Norge // // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
En litt uheldig landing med en nesten "nose-over" på slutten medførte knekt aksling på min Hacker A60-18M motor i dag.
Noen som vet om akslingen kan byttes, og om det er å få tak i på kort tid?? Eventuelt hvor? Vet at Thorbjørn&Kåre fører Hacker i tillegg til RC-Pro her i Norge. Andre? Tips?
RCpro har akslinger til A60 S og Lså du må finne ut om en av disse passer (riktig lengde) med en telefon opp til dem.
Bytte er enkelt - av med låseringen og skru ut settskruen - et par kakk med en dor og akslingen er ute.
RcPro hadde dessverre ikke inne aksling til 18M'n. Derfor gikk turen innom Thorbjørn hos Thorbjørn&Kåre i Oslo, og vips så var det en ny motor på plass Bytte aksling i den gamle får jeg gjøre når jeg får tid
Så nå blir det straks luft under vingene igjen!
Mvh Rune Haugen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rune Haugen
// Asker Modellklubb // IMAC Norge // // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment