Unconfigured Ad
Collapse
Rust i hjertet på T-Rex'en (OS 91SZ)
Collapse
X
-
Du bruker samme fuelslangen. Det er da den strammer fint rundt.
Bruk en nebbtang og tre slangebiten på tanga. Så åpner du tanga og trer på slangen ca 10-15mm innpå. Fest slangen og skyv slangebiten tilbake over innfestingen.
Strips gir deg ikke jevnt trykk rundt hele slangen, men det gjør denne metoden. Slangen blir og sittende langt bedre fast, og det har ofte vært grunnen til at jeg har gjort dette. Altså for å sikre at den sitter godt fast.
EDIT:
Faen Yoki (Brumm), ligg unna. Dette er min maydayLast edited by arhennie; 23-06-11, 07:49.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Jepp det går fint med den metoden arhennie forklarer.
Spisstang - Biltema
Er veldig godt egna til akkurat dette :P Ellers er tanga veldig kjekk å ha, og er alltid med i bagen.Honeybee CP 2Comment
-
Lenger opp i idenne tråden la jeg ved detaljbilder av alle motordelene.
Det brune belegget på stempelet forsvant eller litt kjøring på tomgang viste det seg. Jeg oppdaget dette fordi jeg tok motoren fra hverandre engang til for en sjekk den pga av problemene med trykk fra motoren inn i tanken ikke funket ... også diskutert i denne tråden.
Så brunbelegget kommer som Trulsen og andre sier fra normal flyging når motoren er under "inflight" belastning.TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
Realflight G45 simulator
Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htmComment
-
Det ser ut som jeg snart skal putte min ys91 i en maskin nå, så da blir det spennende å se hva slags trøbbel jeg møter Kesundt! Men gå skal den søren meg gjøre :PHoneybee CP 2Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment