Originally posted by kesundt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rust i hjertet på T-Rex'en (OS 91SZ)
Collapse
X
-
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro
-
Du bruker samme fuelslangen. Det er da den strammer fint rundt.
Bruk en nebbtang og tre slangebiten på tanga. Så åpner du tanga og trer på slangen ca 10-15mm innpå. Fest slangen og skyv slangebiten tilbake over innfestingen.
Strips gir deg ikke jevnt trykk rundt hele slangen, men det gjør denne metoden. Slangen blir og sittende langt bedre fast, og det har ofte vært grunnen til at jeg har gjort dette. Altså for å sikre at den sitter godt fast.
EDIT:
Faen Yoki (Brumm), ligg unna. Dette er min maydayLast edited by arhennie; 23-06-11, 07:49.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arne
Comment
-
Jepp det går fint med den metoden arhennie forklarer.
Spisstang - Biltema
Er veldig godt egna til akkurat dette :P Ellers er tanga veldig kjekk å ha, og er alltid med i bagen.Honeybee CP 2
Comment
-
Originally posted by Trulsen View PostDet brune er nok bare brent olje. Legg stempelet i ketchup i natt så er det nok rent som gull i morgen tidlig! Nei, jeg kødder ikke
Lenger opp i idenne tråden la jeg ved detaljbilder av alle motordelene.
Det brune belegget på stempelet forsvant eller litt kjøring på tomgang viste det seg. Jeg oppdaget dette fordi jeg tok motoren fra hverandre engang til for en sjekk den pga av problemene med trykk fra motoren inn i tanken ikke funket ... også diskutert i denne tråden.
Så brunbelegget kommer som Trulsen og andre sier fra normal flyging når motoren er under "inflight" belastning.TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
Realflight G45 simulator
Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htm
Comment
Comment