kr 14,- pr liter for vanlig 95 oktan på Statoli. Mange år siden jeg sluttet med dyr miljøbensin, står nå ikke i eksosen uansett når jeg flyr.
Unconfigured Ad
Collapse
OS har lansert en 40cc Firetakter
Collapse
X
-
nei men er greit å slippe bensinlukta i bilen og att fruen ikke blir hysterisk hvis jeg tar med flyet inn, dessuten er det stor forskjell på gangen på mine ensylindrede 4t med aspenR contra 95oktan.Comment
-
Har alltid flydd vanlig ren Aspen 4t versjon. Noen endring i tuning eller er bare gangen mykere?____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
ikke noen dramatisk endring på tuning ihvertfall. tror kanskje jeg mått ut litt med H-nåla da jeg gikk over til aspenR. Men mye finere på tomgang. MErker det spesielt på storchen for der her jeg den ngh versjonen med 3 stempelringer så det er gange mye kompresjon i den. Har en i klubben som har moki150cc Han og sa den gikk finere med aspenR.Comment
-
-
Karl Hans Glommen.
Mjøsa Modellflyklubb
Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.Comment
-
Et alternativ ? : http://www.jula.no/catalog/hage/hage...bensin-624027/Comment
-
Audun Johnsrud
Nittedal - HMFK
* Flyr divserse planker og noen visper.
En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.
Comment
-
Et alternativ ? : http://www.jula.no/catalog/hage/hage...bensin-624027/Comment
-
Comment
-
Når den først starter går den nydelig, fin throttle-respons og lav stabil tomgang. Målte 8400 rpm med 18x8 propell, rik innstilling og mye olje.
Satser på at den blir mer lettstartet etter litt mer innkjøring, magring av nåler og 2% olje(blanda 4% til innkjøring).Terje Pedersen
Indre Østfold Modellflyklubb
91399490Comment
-
Jeg synes eksosen etter denne lukter mer som bensin, men når vaktmestrene rundt her har kjørt løvblåserne sine på Aspen lukter det som på Mc Donalds. Mulig det kommer av hva slags olje som iblandes ?Last edited by bth; 02-04-15, 15:29.Comment
-
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment