Jeg får valgene "Tr" eller"TrP" som valg på "typ" på de 4 første kanalene, men ikke på de andre. Skal de defineres annet sted muligens? Får ikke "->" tegnet noe sted. Hva gjør jeg feil? Softwaren i MX og MC radioen er jo identisk???? Takknemlig for hjelp for "my one-cylinder brain..."
Unconfigured Ad
Collapse
Programmering av MC-24
Collapse
X
-
Jeg har lest så øyet blir stort og vått....og håret snart grått, men finner fremdeles ikke ut åssen jeg definerer mikser type som "->"....som jeg forstår er seriemikser. HJÆÆÆÆLP!
Iflg. manualen til både MX og MC-24 skal dette ikke være noe problem.........???
Hmmm.....Fant ut av akkurat DET... I den nye softwaren er tegnet -> erstattet av "P".....Men... Mikserne virker ikke for det...Last edited by Tow; 27-10-08, 18:37.Comment
-
Testet litt programering og fikk til dette:
Skal få lastet opp noen bilder på programeringen.
JosteinComment
-
Har understell på kanal 5 og lukene på kanal 6 og 7.
- Setter først kanal 5 til å bli styrt av control 1 (throttel), dette for å lettere kunne sette punktene på -30% og +30% for å sette output verdier. Setter tiden til 5 sek, begge veier på kanal 5, dette er viktig. Har man 0 sek. her så går det for fort til at lukene ikke "gidder" å åpne og lukke.
- Setter kanal 5 til mix-only. Hvis ikke blir outputen "rar".
- Setter så opp de 3 fri mixerne. Dette er ikke gjort som på tidligere linket side, ser ut til å funke på denne måten også.
- Setter så kanal 5 til å bli styrt av en bryter.
JosteinComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment