Unconfigured Ad

Collapse

Programmering av MC-24

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tow
    • Aug 2005
    • 47

Originally posted by Vingen300
    Høres rart ut, muligheten burde være "Tr", "->" og "Tr ->"
    Der:
    Tr: output kanalen skal også følge trimmen til input kanal, gjelder da kanalene 1,2,3 og 4
    ->: Serie miks, som skal brukes her.
    Tr ->: output skal følge trim og være en serie mikser.

er manualen til mc-24, dog på tysk, se side 134.
    Jeg får valgene "Tr" eller"TrP" som valg på "typ" på de 4 første kanalene, men ikke på de andre. Skal de defineres annet sted muligens? Får ikke "->" tegnet noe sted. Hva gjør jeg feil? Softwaren i MX og MC radioen er jo identisk???? Takknemlig for hjelp for "my one-cylinder brain..."

Comment

• Tow
      • Aug 2005
      • 47

Jeg har lest så øyet blir stort og vått....og håret snart grått, men finner fremdeles ikke ut åssen jeg definerer mikser type som "->"....som jeg forstår er seriemikser. HJÆÆÆÆLP!
      Iflg. manualen til både MX og MC-24 skal dette ikke være noe problem.........???
      Hmmm.....Fant ut av akkurat DET... I den nye softwaren er tegnet -> erstattet av "P".....Men... Mikserne virker ikke for det...
      Last edited by Tow; 27-10-08, 18:37.

Comment

• Vingen300
        • Oct 2003
        • 81

Testet litt programering og fikk til dette:

Skal få lastet opp noen bilder på programeringen.

Jostein

Comment

• Vingen300
          • Oct 2003
          • 81

Har understell på kanal 5 og lukene på kanal 6 og 7.

- Setter først kanal 5 til å bli styrt av control 1 (throttel), dette for å lettere kunne sette punktene på -30% og +30% for å sette output verdier. Setter tiden til 5 sek, begge veier på kanal 5, dette er viktig. Har man 0 sek. her så går det for fort til at lukene ikke "gidder" å åpne og lukke.
          - Setter kanal 5 til mix-only. Hvis ikke blir outputen "rar".
          - Setter så opp de 3 fri mixerne. Dette er ikke gjort som på tidligere linket side, ser ut til å funke på denne måten også.
          - Setter så kanal 5 til å bli styrt av en bryter.

Jostein
          Attached Files
          Last edited by Vingen300; 28-10-08, 21:02. Reason: lagt til litt tekst

Comment

• Tow
            • Aug 2005
            • 47

Takker hjerteligst. Har ikke fått testet enda, men virker det så virker det
            Godt at noen tar utfordringa med å prøve å løse slike "nøtter". Takk igjen!
            ToreW

Comment

• Tow
              • Aug 2005
              • 47

Kjempeflott! Har ikke fått testet enda, men funker det så funker det. Flott at noen tar utfordringa med å løse slike "nøtter". Thnx igjen!
              ToreW

Comment

Working...