Unconfigured Ad
Collapse
40% Pilot-RC Decathlon 100cc
Collapse
X
-
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee -
KK fikser biffen!Bra det ordnet seg, ser bra ut.
Er du oppe på Aurskog nå Anders?ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
#187 UnapprovedSavner denne......Hva med DA-200L med magnesiumkasse. Veier det samme som DA-150.
Airman wheels og røyk....Ja ja bare deler noen tanker jeg har, men vi får se. Det blir vel til at jeg skaffer meg en ny EF-104 til jul og 91'' når den kommer etter en prat med Pelle på AP i Arvika.
Nå skal jeg prøve å ta det litt med ro, å fly det jeg harComment
-
Solgt Ultimaten din da..?ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
-
#190 UnapprovedTja, så og si. Jeg ombestemte meg egentlig etter Arvika, for der hadde jeg det dritgøy
Men så til det morsomme. Autopartner vil kjøpe ultimaten min og da får han vel få lov til det. Men da har jeg lyst til å ha en ny showmodell. Men jeg må være litt forsiktig, for det er ikke mange smeller til jeg tåler før jeg blir for lei. Men som dere skjønner så trives jeg med å farte litt rundt på treff og besøkComment
-
Har en slik med Zdz 160, canistere 7955tg og smart fly expander hvis noen er interessert. Vil ha en 110 EF Yak heller. Savner yaken minMed vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK
|| JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||Comment
-
Oh lord, wont you buy me, a red decathlon...
Fikk tilbud av johanngj her på forumet om å kjøpe hans Decathlon.
Hadde jo i grunn ikke noe valg. En mangeårig drøm går i oppfyllelse
Pilot_RC Super Decathlon 40% 3.8m.
* ZDZ 160 B2 RV-J 17 hester, og canistere. Bend med røyknipler
* Biela 28x12 trebladspropell
* Engel Modellbau Spinner i glassfiber, ny i eske + Original spinner fra Pilot-RC for toblads-prop.
* Sullivan Skyrwriter Smoke Pump
* CNC-frest slepekobling for seilflyslep
* Kavan luftfylte hjul (hjulkåper er ikke montert)
* Forsterket kroppen med karbonstag FØR JOMFRUTUR (Ref. AndersE)
* Loddede heavy duty servoledninger kappet til riktig lengde
* Custom laget multiplexkontakt i kroppsiden for lading av batteri ombord i flyet.
* Flotte vingerposer til sideror, høyderor, og vinger samt propellbeskyttere fra Revoc
SmartFly PowerExpander 12 kanaler med optisk Kill-Switch og Flag&Pin- FailSafe-bryter
6 x Hitec 7955TG (2x2 balanseror, og 1x2 på høyderor)
1 x Hitec 7980 TH (45kg) på sideror
3 x Hyperion 2100mah (2x servo, 1x tenning)
3 x Power HD 9150 (2 på flaps, 1 på slepekrok)
1 x Hitec 5245MG på gass
1 x Hitec standard på choke.
Kjekt med parasoll på varme dagerLast edited by xilian; 28-08-12, 10:22.Tom I. ArntsenComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment