Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellen mine savox-servoer skal inn i....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tøft virker grei å se, men sikkert noen vinkler det blir litt dårlig lys. Er lysa satt opp slik at de lyser mot kroppen?
    Ole Kr Follstad

    BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
    PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
    EF Extra 300 60"
    EF Extra 300 104" Eme120
    GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
    ESM Bearcat, NGH 38cc
    Phoenix p51D Mustang, Dle55
    Phoenix K8b, 1:2,5 6m
    Hangar 9 Piper cub 1\4
    Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

    Comment


    • Filmen er så dårlig at den viser absolutt ikke hvor bra det ble. Ja de lyser mot kroppen over og under og det var ikke noe problem å se den i mørket på andre turen. Skal se om jeg får lagt ut bilder og kanskje vi får tak i filmen til tangen

      Comment


      • Et par bilder. Stort sett sånn det så ut i luften også

        Click image for larger version

Name:	009.jpg
Views:	2
Size:	89.3 KB
ID:	597187Click image for larger version

Name:	010.jpg
Views:	2
Size:	74.8 KB
ID:	597188

        Comment


        • Her er en liten film fra meg.
          Den viser ikke hvor mørkt det faktisk var, for det var helt mørkt!
          Det var bra lys


          JET

          Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
          Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

          Comment


          • Tøft! Glad for at du endelig har litt medvind
            Hvordan var den å se forskjell på opp og ned da? På litt avstand seff.
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment


            • Det gikk faktisk veldi greit. Men så er det jo noe med at når man snur modellen, ja da vet du at den er oppned.
              Var vel ikke mye mer problematisk enn på dagtid syns jeg. Fikk litt kikk av dette

              Comment


              • Dæven så kult.. Kan fly døgnet rundt nå..
                Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                Viking-Smackdown.com

                Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                Jerofuel
                Lynx Heli Innovations

                Comment


                • Er nok løsningen detta, for lange vinterkvelder
                  EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                  EF Yak-54. 110"
                  EF MXS 83"
                  GB Yak-55 2,2m

                  Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                  Takk til:
                  Autopartner.se
                  http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                  Comment


                  • Ja sant det. Det åpner for mere flyging og mere morro

                    Comment


                    • hehe! Lyser bra!

                      men hvordan er det med bakken og sånn da? Får man noe feeling der, eller blir det litt sånn.... erfaring ish?
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Når du kommer sånn ca..............hmmmm....3 meter over bakken begynner snøen å gi litt gjennskinn. 2 meter over ser du bakken greit, og 1 meter over er det som vanlig. Men lander du langt unna, ja da blir det litt sånn ca
                        På den første dårlige filmen tror jeg at jeg hadde en litt sånn halvdårlig landing, men da var jeg et stykke unna.

                        Comment


                        • Posten/staten

                          Må si jeg også begynner å bli lei posten Norge....eller er det staten kanskje .
                          Fått lapp i postkassa om at jeg kan hente tenningsanleggene mine, men..........jeg må betale utleggsprovisjon på 253,-
                          og mva på 483,-
                          totalt 736 nok
                          på noe jeg ikke har betalt et rødt øre for. Hva faen er dette for slags svindel ?
                          Ja ja, denne garantisaken ble plutselig ikke så bra likevel
                          Last edited by anders e; 06-02-13, 16:49.

                          Comment


                          • Tar jeg ikke helt feil så skal du betale mva på verdien av det du har "fått" også.
                            Er det fra sverige?

                            Du veit du skal betale avgift for det du får av dine foreldre også, selv om dem har betalt diverse avgifter i hele livet for samme varen.
                            Det heter riktignokk arveavgift, men, men.
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • Fra Usa. Hvorfor skal jeg betale mva for noe som har vært ødelagt og fått nytt gratis? Forklar meg gjerne. Ser ikke helt sammenhengen med arv her? Hadde min rike onkel gitt meg alle sine penger, ja det skjønner jeg at jeg må betale for, men betale nesten 750,- for å få ting på garanti, den skjønner jeg ikke. Ja, 300 i gebyr for noe er vel ok.

                              Forklar meg gjerne den som kan, så ikke jeg roper veldig høyt i tlf til posten i morgen

                              Men for all del, er det flere som mener dette er riktig så godtar jeg selvfølgelig dette
                              Last edited by anders e; 06-02-13, 16:41.

                              Comment


                              • ......så visst man kjøper en koenigsegg i Sverige og eieren bor i Norge, bilen er registrert på Norsk adr.
                                Ved en feil så havarerer motoren på denne bilen før garantien er ute, og han får ny gratis fra fabrikken i Sverige. Da skal altså eier betale f.eks 400 000kr i mva for garantien? Blir ikke det på samme måte? Bare lurer .......eller er jeg skikkelig dum nå?

                                Comment

                                Working...
                                X