Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vi har vert på stripa i dag vi. -15 og myggfritt.
Var re-maiden på en lillebror her.Ble "dugnad" på flyvinga da det ble litt kalde fingre. 3 stk delte på å fly.
Fungerte greit denne med DLA 56 i nesa.
Ingen Krillflyving Ble bare ett par batteripakker på EPP for min del.
Vi har vert på stripa i dag vi. -15 og myggfritt.
Var re-maiden på en lillebror her.Ble "dugnad" på flyvinga da det ble litt kalde fingre. 3 stk delte på å fly.
Fungerte greit denne med DLA 56 i nesa.
Ingen Krillflyving Ble bare ett par batteripakker på EPP for min del.
Er gamle Yaken min jo! Min første 50cc maskin!
Artig at den lever enda
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Etter bare klunder på vinterhuck'n viste det seg at begge tenningsanleggene hadde tatt kvelden
Men i kveld startet den igjen etter at Kenolang og rcpro hjalp meg med lån/nytt. Må si det var nære på at jeg tok turen på stripa i kveld for å teste lysene, men fornuften tok overhånd. -19 er vel ikke optimalt for verken fly, tenningsanlegg eller pilot.
Jeg får to nye tenn.anlegg på garantien fra Desert aircraft Usa, det er service det
Tror ikke det. Har kjørt LiFe på dem i to og et halvt år. Og DA sier du kan bruke det.
Parkerte den første uka i november, og når jeg startet den forrige helg så gikk den bare på to syl. Fikk låne et tenn.anlegg av Kenneth, og da gikk den fint i 30 sek før de to andre stoppet
Men kanskje 6.6v i lang tid + extrem kulde (for flyene) i sammen kan være en årsak.
Men kanskje 6.6v i lang tid + extrem kulde (for flyene) i sammen kan være en årsak.
Kulde er vel egentlig det minste problemet med elektronikk, er vel stort sett varmen som dreper. Og ellers synes jeg ikke man bør juble ove rat de bytter tenningen, det lille ekstra bør man vel få når man handler til dobbelt pris?
Jeg har hatt en case med DA der jeg fikk ny DA 120 i eske uten tenningsannlegg og det tok ganske mye tid og press før de ga seg da de mente jeg hadde "mistet" det. Ikke imponert dengang ihvertfall
____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no
For min del syns jeg det er meget bra service på en nesten 3 år gammel motor.
Du hadde aldri fått nytt anlegg av DLE
Det er jo kanskje sånne ting som gjør at man ikke kjøper billige motorer. Dessuten så kan du vel tenke deg denne boksen i -20.... Det vibrerer godt da på 2 syl. Iskaldt og vibrasjoner er ikke alltid like bra. Det var det jeg mente.
Tror du skal være forsiktig med å slakte DA, selv om du ikke liker dem. De stiller hvertfall opp, og det gjorde de for deg også. En glipp i ny og ne eller menskelig feil er lov. Elefun f.eks sendte mitt fly til en annen kunde i sommer. Tok noen dager ekstra det også
Når du snakker om motor til dobbel pris......Hva er moki da?? Og pålitligheten?? Tviler på at du får nytt tenningsanlegg gratis tilsendt uten at de har fått sett på det i hvertfall.
Men for meg så betyr det å få nye tenn.anlegg på garantien mye
Og jeg blir hvertfall imponert når de tar tak i det samme dag som jeg forteller hva som er skjedd.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment