Announcement

Collapse
No announcement yet.

Edge 30% og 36% blogg/flightlog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joda det går nokk bra meler -10°C så varmkjøring blir sikkert ikke noe problem.

    Comment


    • Har ett stort "panser" som det er plass til merke på je.
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • Originally posted by anders e View Post
        Nei det kommer den ikke til å gjøre. Garantert. I verste fall kjører du den bare litt for varm på en syl. Det er det som er problemet. Men her er det jo kaldt.
        Min har jo 49 harde turer nå uten feilslag, og den har hatt forskjellig temp på sylindrene lenge nå.
        Hmm er det noe som er galt med GP 123? dette har jeg ikke fått med meg.
        Hasse Øhlund.
        Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++

        Comment


        • Originally posted by Moki View Post
          Hmm er det noe som er galt med GP 123? dette har jeg ikke fått med meg.
          Ja, det gjelder bare 123cc, men ikke noe alvorlig Mange av dem gikk varmere på fremre sylinder og det ble 3-4 havarier i usa.Thats it Min funker utmerket. Men dem har videreutviklet motoren og og designet nye reedventiler og huset der dem sitter, Problem løst. alle får nye enten dem vil eller ikke. Men det er bare å fly med din så lenge. Den kommer til å fungere utmerket

          Som sagt har jeg 49 turer på min.........harde turer, og den funker knall

          Comment


          • Får du GP merker i sort eller hvitt da, litt cleanere enn den pastell-ish farget fargelogoen..

            " Jada, vet - er sær på det. hehe.. "
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Har bestilt selv fra B&E. Tror noen er svarte og hvite og noen sølv.

              Comment


              • På Jarlsberg måtte 123cc'n magres litt. Høres godt på videoen der palsor flyr at den er rik. På jarlberg gikk den mye penere uten burbling La på litt mere -expo så den ikke ble så kilen på høyderoret. Ikke at jeg syns det før, men etter at palsor nevnte det så la jeg på mere. Uvant for meg, men liker det bedre nå
                Lite flyging nå, men 48'' er satt opp og klar med 3 stk nye batterier. Blir bakgårdshuck/stikketrening i morgen håper jeg

                Comment


                • 48' hucking er et godt supplement!
                  Hangaren full av drit...

                  Comment


                  • Endelig har jeg fått igjen en 30% Har sjelden angret så mye på at jeg solgte en modell som etter at 30% edgen ble solgt litt motvillig etter jul til en som ønsket sånn fortere enn jeg klarte å skaffe. Men nå blir det GP-61cc - proflowpipe - hitecs i en ny PAU-modell. Se om jeg får begynt i morgen

                    Click image for larger version

Name:	DSC07107.jpg
Views:	1
Size:	41.1 KB
ID:	606856

                    Comment


                    • Hva kommer en slik 30%edge evt. Sukhoi på Anders?
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Havner fort på 5-5400.........uten at jeg tjener noe på det
                        Bilde over er av extra 300sp som jeg har nå
                        Last edited by anders e; 02-03-14, 09:07.

                        Comment


                        • Fin sak! Jeg drømte faktisk at jeg hadde kjøpt 40% utgaven av denne inatt "helt sant!", men fikk hakeslipp når jeg fikk regningen på 40lapper - 25 for frakt! Lol
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Engasjert i hobbyen ja, får tilogmed både drømmer og mareritt LoL.
                            Har vel hent fler av oss dette.
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • He he

                              Skikkelig brei og fin i kroppen denne. Liker designet på denne. Dette er for øvrig den Hamar-Cristian kjøpte med en gang modellene kom. Den ble montert men aldri noe mere, så jeg kjøpte den tilbake Helt ny og trenger servoer, motor, eksos osv

                              Comment


                              • Noen bilder fordi jeg kjeder meg.............

                                Click image for larger version

Name:	P1060278.jpg
Views:	1
Size:	89.5 KB
ID:	606864Click image for larger version

Name:	P1060279.jpg
Views:	1
Size:	84.2 KB
ID:	606865Click image for larger version

Name:	P1060280.jpg
Views:	1
Size:	41.8 KB
ID:	606866Click image for larger version

Name:	P1060281.jpg
Views:	1
Size:	88.7 KB
ID:	606867

                                Comment

                                Working...
                                X