Announcement

Collapse
No announcement yet.

modeltech cap21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Christian,har i dag snakket med EIEREN av den blå tapen.................?

    Tyor,sporet opp 30 Piloter på "NETTET"...............Hallo.
    Hvor mange av disse tror du som har flydd flyet,heller kansje kjenner en som har en god kamerat som vet om en God pilot som sa at dette flyet kan ikke fly.Og han var en virkelig flink pilot altså helt sant.............

    Nei da du har nok rett,ja ja Christian du er nok en duganes god pilot !
    Og den fikk du helt gratis ?????
    Vennlig hilsen
    Roy.

    2,Biler.
    1,Leilighet.
    masse øl i kjøleskapet.
    + diverse innbo.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Roy Jimmy
      Christian,har i dag snakket med EIEREN av den blå tapen.................?

      Tyor,sporet opp 30 Piloter på "NETTET"...............Hallo.
      Hvor mange av disse tror du som har flydd flyet,heller kansje kjenner en som har en god kamerat som vet om en God pilot som sa at dette flyet kan ikke fly.Og han var en virkelig flink pilot altså helt sant.............

      Nei da du har nok rett,ja ja Christian du er nok en duganes god pilot !
      Og den fikk du helt gratis ?????
      Den blå tapen er min, helt sant! Og ja jeg er en god pilot, jeg trenger vel ikke å være beskjeden om det. Du ser jo at folk som TYOR også vet det.( enda jeg ikke vet hvem han er) Min fordel er at jeg faktisk har hatt en slik Cap og faktisk har fløyet den. Den fløy bra, ferdig med det.

      Comment


      • #48
        Originally posted by pepsimannen
        Den blå tapen er min, helt sant! Og ja jeg er en god pilot, jeg trenger vel ikke å være beskjeden om det. Du ser jo at folk som TYOR også vet det.( enda jeg ikke vet hvem han er) Min fordel er at jeg faktisk har hatt en slik Cap og faktisk har fløyet den. Den fløy bra, ferdig med det.
        ????????????????????????????

        SOPP
        Tor Henrik Hernes

        Comment


        • #49
          Ja den flyr fint hvis du flyr 8tall på himmelen men hvis man utfordrer den litt stopper det fort opp.
          Men hvis du mener at du er en god pilot fordi du kan fly 8tall så må du jo få lov til å tro det.
          Poenget er at den modellen ikke tåler annet enn bedaglig og rolig flyvning.
          Funker bra til søndagsmodell. Det skal liksom være en acromodell da, vet ikke hvor bra den fungerer til det jeg?
          Last edited by Minibønna; 21-12-05, 09:28.
          Tor Henrik Hernes

          Comment


          • #50
            Originally posted by pepsimannen
            Den blå tapen er min, helt sant! Og ja jeg er en god pilot, jeg trenger vel ikke å være beskjeden om det. Du ser jo at folk som TYOR også vet det.( enda jeg ikke vet hvem han er) Min fordel er at jeg faktisk har hatt en slik Cap og faktisk har fløyet den. Den fløy bra, ferdig med det.
            hehe jeg må nå bare le jeg.
            Og presisere for siste gang som jeg har skrevet mange ganger før. jeg ike floyet flyet og heller ikke sette det i lufta. synes bare det er rart at jeg har funnet kun negative omtaler om flyet bortsette fra deg som da påstår at alle andre er dårlige piloter for eks. utfra hvilke fly de har listet opp at de har på signaturen sin.

            Det var jeg som startet denne tråden og da det desverre ikke blir noen resturering av dette flyet med det første fordi detvar mye mere ødelagt en jeg trodde og jeg har masse andre prosjekter på gang så slutter vi her og erklerer tråden for stengt.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #51
              Originally posted by Minibønna
              Ja den flyr fint hvis du flyr 8tall på himmelen men hvis man utfordrer den litt stopper det fort opp.
              Men hvis du mener at du er en god pilot fordi du kan fly 8tall så må du jo få lov til å tro det.
              Poenget er at den modellen ikke tåler annet enn bedaglig og rolig flyvning.
              Funker bra til søndagsmodell. Det skal liksom være en acromodell da, vet ikke hvor bra den fungerer til det jeg?
              Liten HISSIGPROPP????

              Comment


              • #52
                Originally posted by pepsimannen
                Liten HISSIGPROPP????
                Ja kanskje d!? Du da, verdensmester?

                Hvis du er så god så blir du vel og se på forskjellige stevner utover våren og sommeren da?
                Helst med en pokal eller to i hånda?
                Last edited by Minibønna; 21-12-05, 09:55.
                Tor Henrik Hernes

                Comment


                • #53
                  Hei! 8-tall er ikke helt enkelt. Den innholder en høyre-sving og det har vi sett mange fatale forsøk på å få til!
                  Tom Erik Smedal
                  www.artistic3D.net
                  www.photopia.no

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Minibønna
                    Ja kanskje d!? Du da, verdensmester?

                    Hvis du er så god så blir du vel og se på forskjellige stevner utover våren og sommeren da?
                    Helst med en pokal eller to i hånda?
                    HE HE jeg pleier å være på en del stevner jeg, lenge siden jeg fikk pokal da

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by pepsimannen
                      HE HE jeg pleier å være på en del stevner jeg, lenge siden jeg fikk pokal da
                      Du må ha lykke til neste sesong da!
                      Tor Henrik Hernes

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by tyor
                        hehe jeg må nå bare le jeg.

                        Det var jeg som startet denne tråden og da det desverre ikke blir noen resturering av dette flyet med det første fordi detvar mye mere ødelagt en jeg trodde og jeg har masse andre prosjekter på gang så slutter vi her og erklerer tråden for stengt.
                        Denna tråden durer vidre den nå vettu, det er nå den blir morsom.
                        Tor Henrik Hernes

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Minibønna
                          Denna tråden durer vidre den nå vettu, det er nå den blir morsom.
                          Og jeg som promper så fælt av bønner

                          Comment


                          • #58
                            For ikke å glemme at 8-tall også inneholder en venstresving. Det er heller ikke helt enkelt å få til....

                            Jeg har også en fordel av å ha eid og flydd dette flyet. Den fløy jo, men flikket for et godt ord både på vei opp og ned av en slak 150 m dia loop i god fart. Det at min veide 50% mer en produsent spec gjorde den vel ikke noe mindre flikkete. Men for all del -Den funket jo bare man hold seg innenfor grensene. Én ting skal den ha: Den er jo den ultimate spappemaskinen. Fin å se på var den også. Skal se om jeg finner et bilde av den.

                            Søkte litt rund på bl.a RCU og fant fort ut at min erfaring ikke var enestående. Artige kallenavn som ''Snap 21'' og ''cap 'a snap''. Høydaren var i en post med tittel noe alá ''værste fly noensinne''

                            Men hva vet jeg som bare er en enkel hobbypilot....
                            Mvh. Ståle
                            http://www.jetsofnorway.no/

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by pepsimannen
                              Og jeg som promper så fælt av bønner
                              Det er nok pepsi`en det du. Kanskje du skal roe inntaket litt!?

                              Men, men siste ord i saken er sagt fra min side, blir litt barnslig dette her!
                              Tor Henrik Hernes

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Minibønna
                                Det er nok pepsi`en det du. Kanskje du skal roe inntaket litt!?

                                Men, men siste ord i saken er sagt fra min side, blir litt barnslig dette her!
                                Trodde slike forumer var til for lavmål, det er jo ihvertfall stort sett det som blir skrevet.

                                Comment

                                Working...
                                X