Det jeg har funnet om OS
Glad jeg ikke er nybegynner og skal prøve å bli klok på alt som sies her.
Man gjør klokest å følge manualen til vedk. motormerke uansett. Det er de som stiller opp med garantiansvar hvis man trenger det. Tror ikke de som kommer med all verdens rare råd i strid med leverandøren sine anbefalinger stiller opp (med garanti/ny motor) hvis noe skulle skjære seg.
Quote:
Utsagn: Jeg heller til den oppfatningen at ingen motorer er dårlige - bare uerfarne/dårlige eiere.
VM svarer:Synest du er litt vel snar til å dra alle over en kam her, det er en kjensgjerning at kvaliteten på enkelte motorer/motor serier varierer tildels mye (dessverre) og da blir det vel litt på kanten å gi sluttbrukerne som er uheldige med motoren skylden (virkeligheten er vel litt mere differiensert tror jeg).
Utsagn: Jeg heller til den oppfatningen at ingen motorer er dårlige - bare uerfarne/dårlige eiere.
VM svarer:Synest du er litt vel snar til å dra alle over en kam her, det er en kjensgjerning at kvaliteten på enkelte motorer/motor serier varierer tildels mye (dessverre) og da blir det vel litt på kanten å gi sluttbrukerne som er uheldige med motoren skylden (virkeligheten er vel litt mere differiensert tror jeg).
Men så har man de som ikke skjønner at selv om 10 (100? 1000?) andre ikke har noe problemer, så er det de andre eller produktet det er noe galt med. Ikke dem selv. Veldig avslørende.
Comment