Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
ikke gøy dette men..... vi må vel ha det i bakhodet at det en gang kan gå galt.
du er ikke alene
har god erfaring med for store ror-utslag for en fersking.(januar 07)
Jeg har i alle fall forbannet meg på at jomfruturen med mitt nye fly ikke skal skje før det er såpass mildt at jeg i hvertfall slipper å fryse på fingrene. Det får være nok med alle andre mulige stress-faktorer.
Mvh Einar - i dyp medfølelse uansett årsak...dette er ALDRI noe morsomt etter X-antall
timer på hobbyrommet!
Hvis man ikke klarer å ta sånt med litt humor, så blir det fort tungt å drive med denne hobbyen. Det er selvsagt surt når sånt skjer, spesielt på jomfruturen, men modellen blir ikke reparert av surving. Den trenger reparasjon, reparasjon trenger pågangsmot, og da kreves godt humør!
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
hehe,jepp.Det er min måte å se det på og.Det er jo tross alt "bare" et modellfly uansett.Ser jo selfølgelig helst at jeg ikke krasjer men når det er skjedd så er det skjedd.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment