Unconfigured Ad
Collapse
Hvorfor er enkelte så ufattelig klysete på flyplassen?
Collapse
X
-
-
Sånne folk tror jeg man finner i de fleste miljøer, desverre.
Jeg driver, og har drevet i mange år, med gamle folkevogner. Jeg husker veldig godt første gangen jeg kom med nyoppussa Boble på mitt første VW treff for 26 år siden. Jeg var 18 år og stolt som en hane over den flotte bilen jeg hadde klart å bygd sammen på et minimalt budsjett. Da er det ikke hyggelig når du blir møtt av overkritiske personer som renner over av negativitet om hvor dårlig jobb du har gjort og hvor dårlige deler du har brukt
Det er nesten rart at jeg ikke solgte bilen og begynte med frimerker isteden etter den trøkken der.
Heldigvis har jeg nå etter min gjenoppstandelse i RC miljøet ikke møtt slike snørrhovne drittsekker. I min klubb er det bare hyggelige folk!MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b
Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
Bi-Fly 25: turl.no/13pd
Quickie: turl.no/13pe
Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pfComment
-
Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
likte den tror dette er en god måte å fortelle folk på at vi ikke tillater sånn oppførsel, men det triste i det hele er jo etter mitt syn da er at det forekommer sånn på en hobbyplass der man skal dra for å kose seg, samværet er lissom 80% av hobyen spør du megså vi er best tjent med å få alle med på et positivt stripemiljø, for ikke glem en mann kan velte en hel klubb....
Nå har vi hvertfall streng policy når det gjelder sånn på vår stripe da trivsel står som 1 prio.
Må nesten lege til slutt at vi ikke har noe stress på vår stripe bare masse hyggelige folk..
Tor
Vi har en i klubben som har bygget fly i årevis. Han kommer med flotte modeller, som jeg bare kan drømme om å bygge. Jeg blir nesten flau over å komme på stripa med mine monteringer, men vedkommende kommer bort, og kommenterer aldri mine fryktelig dårlige monteringer(sett i forhold til hans).
Han er formann og motto hans er "Vi skal ha det moro uansett utstyr man kommer med"Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Greit å komme med en doning til 50 000 kr, men ikke vær så i skyene at du ikke kan se på andres modeller til 5000 kr.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Veldig bra tråd som jeg har fulgt med på siden starten. Det er ikke noen tvil om at det finnes elementer rundt omkring som oppfører seg på en måte som ikke fremmer miljøet spesielt eller hobbyen generelt. Jeg skal ikke diskutere disse nærmere, det har allerede blitt dekket i detalj.
Det viktige for meg er ikke hvilken modell man flyr med - men AT man flyr og at man har en FELLES interesse. Mennesker som mener at de er noe spesielt bare fordi de flyr et jetfly med allverdens utstyr i - eller en annen dyr modell for den saks skyld - bommer ikke bare på skiva - men skjønner svært lite av hvordan et samfunn fungerer.
Noe av det fine med denne hobbyen - slik jeg ser det - er at man kan ha det minst like gøy med en lita dingle på et hang som med en diger jet-modell til flerfoldige tusen kroner.
Det handler om gjensidig respekt - noen er villige til å bruke masse penger på dette (jeg er en av dem) - mens andre er fornøyde med en lita kjærre. Men uansett fortjener man respekt - og det er uavhengig av hva man har i hangaren.
Jan Harry S.Comment
-
Veldig bra tråd som jeg har fulgt med på siden starten. Det er ikke noen tvil om at det finnes elementer rundt omkring som oppfører seg på en måte som ikke fremmer miljøet spesielt eller hobbyen generelt. Jeg skal ikke diskutere disse nærmere, det har allerede blitt dekket i detalj.
Det viktige for meg er ikke hvilken modell man flyr med - men AT man flyr og at man har en FELLES interesse. Mennesker som mener at de er noe spesielt bare fordi de flyr et jetfly med allverdens utstyr i - eller en annen dyr modell for den saks skyld - bommer ikke bare på skiva - men skjønner svært lite av hvordan et samfunn fungerer.
Noe av det fine med denne hobbyen - slik jeg ser det - er at man kan ha det minst like gøy med en lita dingle på et hang som med en diger jet-modell til flerfoldige tusen kroner.
Det handler om gjensidig respekt - noen er villige til å bruke masse penger på dette (jeg er en av dem) - mens andre er fornøyde med en lita kjærre. Men uansett fortjener man respekt - og det er uavhengig av hva man har i hangaren.
Jan Harry S.
Poenget er, dersom du forventer at andre skal beundre din modell, skal du beundre andres. En student som har brukt 5000 kr på sin modell, kan ha slitet mere for sin modell enn en aksjemegler som har modell til 250 000 kr.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment