Det blir trolig til at jeg kjører 1 stk batteri til tenning og 1stk til servoer. Bruker en Hitec Aurora som radio og der får jeg opp hvor mange volt det er på batteriet til enhver tid. Får passe på og lade jevnlig og håpe at batteriet ikke ryker. Det er større mulighet for at jeg drar i bakken selv enn at batteriet ryker, he he
Bestilte meg en slik Sbach 300 Carbon version for 2 dager siden. Fikk mail istad at dem var tomme for den alikevel selv om det sto dem hadde den på lager på siden dems. Fikk tilbud om et annet fly, men dem sendte bare et varenummer til flyet som jeg event kunne få, dette fant jeg da ikke på siden. Sendte mail istad og spurte åssen fly det var, så nå får vi se
At det aldri skal gå glatt noe som jeg gjør, det er alltid noe!
Mvh
Kristian
Bestilte meg en slik Sbach 300 Carbon version for 2 dager siden. Fikk mail istad at dem var tomme for den alikevel selv om det sto dem hadde den på lager på siden dems. Fikk tilbud om et annet fly, men dem sendte bare et varenummer til flyet som jeg event kunne få, dette fant jeg da ikke på siden. Sendte mail istad og spurte åssen fly det var, så nå får vi se

Mvh
Kristian
Comment