Unconfigured Ad

Collapse

Forslag til gode 30cc fly.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Burley
    • Apr 2010
    • 36

Det blir trolig til at jeg kjører 1 stk batteri til tenning og 1stk til servoer. Bruker en Hitec Aurora som radio og der får jeg opp hvor mange volt det er på batteriet til enhver tid. Får passe på og lade jevnlig og håpe at batteriet ikke ryker. Det er større mulighet for at jeg drar i bakken selv enn at batteriet ryker, he he

Bestilte meg en slik Sbach 300 Carbon version for 2 dager siden. Fikk mail istad at dem var tomme for den alikevel selv om det sto dem hadde den på lager på siden dems. Fikk tilbud om et annet fly, men dem sendte bare et varenummer til flyet som jeg event kunne få, dette fant jeg da ikke på siden. Sendte mail istad og spurte åssen fly det var, så nå får vi se At det aldri skal gå glatt noe som jeg gjør, det er alltid noe!

Mvh
    Kristian
    Kristian Bjørke - Kongsvinger MFK

Comment

• Raptor
      • Sep 2003
      • 837

Denne anbefaler jeg..Yak54 på 185cm..

Dette er en billig modell som flyr meget bra og koster lite. Ser også meget bra ut! Jeg monterte en slik for Ole i (Ole's RcShop) med DLE30cc med sidemontert gasser. Selv har jeg også en slik modell med en Roto35Vi. Modellen leveres med allt av hardware i metall, hjul, tank og balllink mm. Delbare vinger men fast stab. Vingerør i carbon. Modellen flyr eksemplarisk og lander i ganghastighet. Derimot min med noe tyngre motor enn DLE så måtte jeg legge batteripakkene midt i halen. Sannsynligvis kommer jeg til å skaffe en til med DLE30 motor da den blir noe lettere. Modellen anbefales sterkt! Bare sier løp og kjøp. KinaMann kan lage modeller...

mvh.
      Rolv Leirro
      Attached Files
      Last edited by Raptor; 24-08-10, 13:15.
      Mvh.
      Rolv Leirro

Comment

• Burley
        • Apr 2010
        • 36

Takk for svar Raptor. Har sett endel på Yak fra Oles Rc shop. Det blir nok en slik neste gang hvis jeg liker 30cc str.

Det har endelig ordnet seg med SDS hobby bestillingen. Jeg får nå en 342 i thunderbolt fargeskjema isteden for en 300.

Kommer trolig en byggelogg bare alt utstyr er på plass.
        Last edited by Burley; 30-08-10, 15:49. Reason: Skrivefeil
        Kristian Bjørke - Kongsvinger MFK

Comment

• Guest

#19 Unapproved
          Fint med bygge/monteringsblogg. Håper du lager en

Comment

Working...