Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Sånn som du flyr Pål ville jeg holdt meg til denne, intill du klarer å ta gode høyresvinger.. Da kan du heller gå for en lavvinget. Burde passe fint for en DA60, med noen små modifikasjoner.
Ellers hadde det vært artig å se deg med en Sbach, alternativt kan du prøve min til helgen - om du dukker opp i Hadeland.
Jeg hadde ellers glatt gått for en Slick, tror jeg hadde vært genialt for deg og din flystil.
Men ja, frakten er noe herk.
Sånn som du flyr Pål ville jeg holdt meg til denne, intill du klarer å ta gode høyresvinger.. Da kan du heller gå for en lavvinget. Burde passe fint for en DA60, med noen små modifikasjoner.
[ATTACH=CONFIG]39922[/ATTACH]
Ellers hadde det vært artig å se deg med en Sbach, alternativt kan du prøve min til helgen - om du dukker opp i Hadeland.
Jeg hadde ellers glatt gått for en Slick, tror jeg hadde vært genialt for deg og din flystil.
Men ja, frakten er noe herk.
Tror du forveksler meg med en annen kar, for jeg er drit flink til å fly
Monterte da 60 i ef extraen.
Fikk noen turer i dag med en Wess 24B propell.
Det jeg kan si om det er, fy F#€%&n å det bråka
Da'en dro propellen på 7100 rpm helt sinnsykt drag. Og det er morro
Jeg får prøve meg med en Mejzlick eller biela isteden.
Ser at det er tomt hos Autopartner for biela 24*8 3d. Er det noen som vet om andre steder jeg kan få tak i en slik propell.
jeg fløy mest med en mejzlick 23*8 på dle 55.
Det er veldig stor forskjell fra det oppsettet og da 60 med wess.
Får se om det er så stor forskjell med en mer lyd vennlig propell på da'en.
Wess propellen er helt rå på "pull out", men så stopper det liksom opp. Det er ikke
noe Imac propell får å si det sånn
Har sett en del rundt på forskjellige fly, er ikke noe som frister akkurat nå.
kanskje en yak 55m, får se.
Wess propellen er helt rå på "pull out", men så stopper det liksom opp. Det er ikke
Tips: sbach 300 i oransje.
Har den på Rcpro. Vil bli superlett flyklar
AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S
Hei.
Helt ærlig tror jeg ikke du vil bli fornøyd med en yak 55.
Liten rund kropp med lite løft
Flyr du med hørselvern, jeg ble helt ør i hue etter 3 turer med wess propellen
Javisst bråker det. Men i det minste har jeg canister nå, kontra dle55 på stock muffler med vess propp
Er sånn tre de fantast/noob jeg. Lite rett fram, mest krølling.
AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment