Unconfigured Ad

Collapse

DA 60 er bestillt. Hva slags fly?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stin
    • Jan 2007
    • 629

    #16
    [QUOTE=Ja det er vel den heteste modellen i denne størrelsen, men jeg tror fraktprisen blir for drøy.
    (sier jeg uten å vite hva den er ) [/QUOTE]

    Sjekk med Jetcarrier hva frakten blir, har selv brukt di til frak på forskjellige ting og alltid god service og billige priser på frakt...
    mvh Stin
    Last edited by Stin; 04-03-11, 10:34.
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

    Comment

    • alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

      #17
      Sånn som du flyr Pål ville jeg holdt meg til denne, intill du klarer å ta gode høyresvinger.. Da kan du heller gå for en lavvinget. Burde passe fint for en DA60, med noen små modifikasjoner.

      Click image for larger version

Name:	arc_ready.jpg
Views:	1
Size:	29.5 KB
ID:	576530

      Ellers hadde det vært artig å se deg med en Sbach, alternativt kan du prøve min til helgen - om du dukker opp i Hadeland.

      Jeg hadde ellers glatt gått for en Slick, tror jeg hadde vært genialt for deg og din flystil.
      Men ja, frakten er noe herk.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment

      • affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

        #18
        Har prøvd å få 3DHS inn hos forhandler i norge, men 3DHS er desverre totalt uinteressert.....
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment

        • havard.j
          • Jan 2007
          • 974

          #19
          Jeg sjekket litt frakt på 89" 3DHS Slick for en stund siden. Babbler litt rundt temaet på side nr. en her:
          http://www.modellflynytt.no/thread27344.html#post254924

          Nå er $ lavere, men det koster fremdeles
          Vist noen pønsker ut et billigere alternativ er jeg svært interessert i å høre det
          EF 60" Edge. Torque.
          EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
          3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
          CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
          Multiplex FunCub XL on floats.
          Jeti DS-16

          Comment

          • palsor
            • Jan 2008
            • 638

            #20
            Originally posted by alflovvold
            Sånn som du flyr Pål ville jeg holdt meg til denne, intill du klarer å ta gode høyresvinger.. Da kan du heller gå for en lavvinget. Burde passe fint for en DA60, med noen små modifikasjoner.

            [ATTACH=CONFIG]39922[/ATTACH]

            Ellers hadde det vært artig å se deg med en Sbach, alternativt kan du prøve min til helgen - om du dukker opp i Hadeland.

            Jeg hadde ellers glatt gått for en Slick, tror jeg hadde vært genialt for deg og din flystil.
            Men ja, frakten er noe herk.
            Tror du forveksler meg med en annen kar, for jeg er drit flink til å fly

            Blei litt inspirert av Northug. hehe
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment

            • palsor
              • Jan 2008
              • 638

              #21
              Monterte da 60 i ef extraen.
              Fikk noen turer i dag med en Wess 24B propell.
              Det jeg kan si om det er, fy F#€%&n å det bråka

              Da'en dro propellen på 7100 rpm helt sinnsykt drag. Og det er morro

              Jeg får prøve meg med en Mejzlick eller biela isteden.
              Ser at det er tomt hos Autopartner for biela 24*8 3d. Er det noen som vet om andre steder jeg kan få tak i en slik propell.
              Helikopter:
              T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
              Radio
              Spektrum dx 18

              Comment

              • alflovvold
                • Sep 2009
                • 5527

                #22
                Er det stor merkbar forskjell i ytelse kontra en Dle55..?

                Er nytt fly-prosjektet lagt litt på vent?
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment

                • palsor
                  • Jan 2008
                  • 638

                  #23
                  jeg fløy mest med en mejzlick 23*8 på dle 55.
                  Det er veldig stor forskjell fra det oppsettet og da 60 med wess.
                  Får se om det er så stor forskjell med en mer lyd vennlig propell på da'en.
                  Wess propellen er helt rå på "pull out", men så stopper det liksom opp. Det er ikke
                  noe Imac propell får å si det sånn

                  Har sett en del rundt på forskjellige fly, er ikke noe som frister akkurat nå.
                  kanskje en yak 55m, får se.
                  Helikopter:
                  T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                  Radio
                  Spektrum dx 18

                  Comment

                  • Bjørnar V
                    • Mar 2011
                    • 388

                    #24
                    Originally posted by alflovvold
                    Er det stor merkbar forskjell i ytelse kontra en Dle55..?

                    Er nytt fly-prosjektet lagt litt på vent?
                    Jeg har DA60 på canister og vess 23B i min EF Edge. Forrige motor var dle 55. Jeg merker stor forskjell!! Trenger en 24B
                    AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                    EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                    EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                    RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                    +++

                    Comment

                    • Bjørnar V
                      • Mar 2011
                      • 388

                      #25
                      Originally posted by palsor
                      jeg fløy mest med en mejzlick 23*8 på dle 55.
                      Det er veldig stor forskjell fra det oppsettet og da 60 med wess.
                      Får se om det er så stor forskjell med en mer lyd vennlig propell på da'en.
                      Wess propellen er helt rå på "pull out", men så stopper det liksom opp. Det er ikke
                      noe Imac propell får å si det sånn

                      Har sett en del rundt på forskjellige fly, er ikke noe som frister akkurat nå.
                      kanskje en yak 55m, får se.
                      Tips: sbach 300 i oransje.
                      Har den på Rcpro. Vil bli superlett flyklar
                      AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                      EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                      EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                      RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                      +++

                      Comment

                      • Guest

                        #26 Unapproved
                        Originally posted by palsor
                        jeg fløy mest med en mejzlick 23*8 på dle 55.
                        Det er veldig stor forskjell fra det oppsettet og da 60 med wess.
                        Får se om det er så stor forskjell med en mer lyd vennlig propell på da'en.
                        Wess propellen er helt rå på "pull out", men så stopper det liksom opp. Det er ikke
                        noe Imac propell får å si det sånn

                        Har sett en del rundt på forskjellige fly, er ikke noe som frister akkurat nå.
                        kanskje en yak 55m, får se.
                        Hei.
                        Helt ærlig tror jeg ikke du vil bli fornøyd med en yak 55.
                        Liten rund kropp med lite løft

                        Comment

                        • palsor
                          • Jan 2008
                          • 638

                          #27
                          Originally posted by Bjørnar V
                          Jeg har DA60 på canister og vess 23B i min EF Edge. Forrige motor var dle 55. Jeg merker stor forskjell!! Trenger en 24B
                          Flyr du med hørselvern, jeg ble helt ør i hue etter 3 turer med wess propellen
                          Helikopter:
                          T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                          Radio
                          Spektrum dx 18

                          Comment

                          • palsor
                            • Jan 2008
                            • 638

                            #28
                            Originally posted by anders e
                            Hei.
                            Helt ærlig tror jeg ikke du vil bli fornøyd med en yak 55.
                            Liten rund kropp med lite løft
                            Trenger ikke løft med Da 60 blir mer som en rakett
                            Helikopter:
                            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                            Radio
                            Spektrum dx 18

                            Comment

                            • Bjørnar V
                              • Mar 2011
                              • 388

                              #29
                              Originally posted by palsor
                              Flyr du med hørselvern, jeg ble helt ør i hue etter 3 turer med wess propellen
                              Javisst bråker det. Men i det minste har jeg canister nå, kontra dle55 på stock muffler med vess propp
                              Er sånn tre de fantast/noob jeg. Lite rett fram, mest krølling.
                              AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                              EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                              EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                              RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                              +++

                              Comment

                              Working...