Unconfigured Ad

Collapse

Acro 3D fly for 3S2200mah lipo?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trulsen
    • Aug 2006
    • 3411

Har ikke gledd meg så mye til å få noe i posten som dette Passer fint i en hverdag med 12 timers dager med oppussing! Takker for hjelpen gutter

Comment

• alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

Alltids kjekt med ny leke!

På flyttefot selv, så ender stort sett opp med å rekke noen få turer selv en kveld nå og da. Så da er disse knallfine. Billige er dem og, samt sånn OK reparerbare. Man kan lære mye med disse, da man tør å slippe seg løs litt. Definitivt min favoritt!

Blir artig å høre hvordan den funker for deg..
      Last edited by alflovvold; 09-07-11, 00:31.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Trulsen
        • Aug 2006
        • 3411

Alf: hvilke servoer bruker du på disse flyene? Jeg har gjort et bomkjøp på servoer nå...

Comment

• alflovvold
          • Sep 2009
          • 5527

Jeg bruker Hitec 5065MG + 5085MG på høyderor, dog de analoge funker vel så bra.

Skal du kjøre litt hissig 3D er MG servoer et must, og i alle fall på vinterstider.. Vet av erfaring! Knekk - lås - spin - au!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Trulsen
            • Aug 2006
            • 3411

Ahh, jeg bestilte hs65hb istedet for mg all over.. jeg kom til å tenke på at de kanskje blir for svake. Kan jeg kjøpe bare drevsett til disse så de holder en stund for deretter å oppgradere til 5085mg?

Edit: jeg sender de tilbake og bytter de de hs65mg og en 5085 på mandag
            Last edited by Trulsen; 09-07-11, 09:16.

Comment

• Trulsen
              • Aug 2006
              • 3411

Nå har jeg fått alt jeg trenger! Vil hjem å bygge flyyy nå! Æsj, å jeg som sitter på jobb i drittværet Håper på maiden neste helg..

Comment

• Grumps
                • Apr 2011
                • 319

Originally posted by rontro
                ....Telink YAK 55 EPP slik at jeg kan trene mer uten å være redd for kræsj . Den tar også 3 s 2200. Har ikke fått satt den sammen ennå, men har lest mye bra om den på RCgroups...
                Ser ut som det perfekte fly for meg som har 3S 2200-batterier og har lyst å prøve litt 3D. Har tenkt litt på PA Addiction X, MPX Parkmaster og ymse EF modeller. Men dette er jo en billig og grei start, og er vel bedre enn disse skralle epp-flya á la Piaget og slikt.

Hvor finner man tak i en slik Telink i Norge/Skandinavia, eller hvor er det best å kjøpe om ikke i Norge?

Likte veldig godt hva jeg leste om dette på RCGroups! Telink USA - Twisted Hobbys - Yak 55 Build Thread - RC Groups
                Thomas Kristensen (30)
                Oslo, Grefsen

Radio: Spektrum DX6i & DX8
                Ultra Micro: Mange forskjellige
                Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

Comment

• rontro
                  • May 2011
                  • 7

Hei. Jeg kjøpte den direkte fra telink i tsjekkia. Fant ikke noen forhandler i norge/skandinavia kjøpte den derfor direkte. RC modely letadel vrtulník . Det fungerte greit med å betale via paypal. Fikk den etter 3 dager. Kjøpte anbefalt motor/esc combo. Har ikke fått begynt bygging ennå. Skal holde dere oreintert når jeg får den ferdig.

Comment

Working...