Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei, Ring RC flight på telefon 952 44 157 eller 952 44 819 og spør etter Kjell Aanvik. Send ham fila på mail så fikser han vinylmerker i ekstrem kvalitet for en billig penge.
Merkene han laget til meg er de beste jeg har hatt. De er tynne og lette og sitter helt utrolig.
Hei, Ring RC flight på telefon 952 44 157 eller 952 44 819 og spør etter Kjell Aanvik. Send ham fila på mail så fikser han vinylmerker i ekstrem kvalitet for en billig penge.
Merkene han laget til meg er de beste jeg har hatt. De er tynne og lette og sitter helt utrolig.
MVH
Jon
Meget interessant!!! Hva er en bilig penge? Jeg har bare fått fra 400 - 1200 hitil
Det spørs jo hva du skal ha av farger, jeg fikk svart vinyl og det koster ikke mer enn en hundrelapp for 6 merker av god størrelse.
Farger er nok dyrere. Vi fikk laga noen små merker med klubblogoen som var ganske rimelige men det var nok med en saftig klubbrabatt.
Hør med Kjell, si at jeg sendte deg og at du derfor må få det til spottpris. Da kommer nok han og jeg til å ha en saftig diskusjon på neste klubbmøte, jeg anser meg som en meget god kunde som har kjøpt 1 propell og 6 klistremerker av ham
PS - strøkent fly! En 32 SX kommer til å gå så det uler. En i klubben flyr den med 15/15 jero fuel med aerosave.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment