Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
nå har jeg forelsket meg litt i somenzini fly,så jeg syns dette er GROMT!
alt er godt merket og man ser enkelt hvor alt skal sitte/skrus fast. det er også ferdige fester til brytere.4 forskjellige plasser,ettersom hvor man vil ha dem.
Så fint da. Skal jeg sende den eller kommer du og henter den eller skal vi fikse transport på annen måte
Hehe, valget falt (dessverre for din del) på Compyen Så i morgen drar vi en gjeng fra Bodø til Luleå for å delta på Midnight Sun Fly-In. Gleder meg grisemye! Kan virkelig anbefales, også for dere som bor lengre sør i landet!
Jarle: Var det du som var sammen med oss fra Bodø i Lofoten for en månes tid siden?
Litt OT skader vel ikke så lenge det er snakk om fly
Gleder meg til å høre flight-report på jakken din Anders!
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Det der så veldig bra ut på videoen, fin modell så der har du en vinner!
Hvilken propell har du satset på? jeg kjører PT 26x10 og det virker ganske riktig.
Ja min er ferdig, skal bare kontrollere og sette på vingene for å sjekke CG så er det klart. I morgen skal godværet komme så da håper jeg å fly den igjen.
Selv om skadene var ganske moderate så valgte jeg å kjøpe en ny modell og bytte kroppen, i hovedsak fordi cokpitglasset og cowlen var skadet. Vingene og stabben var uskadet så de bruker jeg bare om igjen.
Hvis noen er interressert i en lett skadet kropp og et sett nye vinger er det bare å ta kontakt..
William: Nei det var nok ikke meg som var med dere, jeg holder meg lenger sørpå for det meste
Jarle
It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.
jomfruturen tatt!
glemte brikka til kamera,så det ble bilder med tlf.
tar noen filmsnutter og bedre bilder i morgen(om været tillater).
vanvittig morsomt!gangfart i landingene.helt vanvittig må oppleves,men dette er vel kun den eneste i norge, så.......... da kan jo jeg fly og le.
jeg har ikke fått tune-pipe'n enda,derfor fløy jeg uten covling.ville ikke lage unødvendige hull.
er det noen som vet hvor jeg får tak i 4 1/2'' mejzlik spinner i norge? eller må jeg kjøpe utenlands?martinsen,rcpro,bekkum er har ikke flere på lager.
har nå fått mine mejzlik prop(fra somenzini),men glemte å kjøpe spinner.
her er også bilder av 101 yak'n og helt ny sukhoi h9(kjetil flaten's h9)
26x10 er vel kanskje i det minste laget til Da 85 ....ferdig innkjørt så drar den med letthet 27x12, bruker selv 27x10 og synes det er midt i blinken da med cannister innmontert men det blir vel en smaksak med hensyn til flystil osv...
ja vet den drar lett større. somenzini anbefaler 26x10 på denne maskinen(sponset av DA og mejzlik),så da prøvde jeg det. har også andre propeller jeg kommer til å prøve etterhvert
men kraft er det her i hvertfall
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment