Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sjekka mine bolter ikveld etter detta tipse om boltene, etter 4 liter med snerr så langt gikk begge boltene in en halv til tre qart omdreining inn med det momente som står i posten til anders e....og takk for tipse ,skal holde øye med de bolta .
Ellers har jeg fått fintuna Da,n så nå ern dus med KS 95 Cannisteren...
har bare noe jeg må fortelle!
var ute å luftet yak'n i helga. og i knife-edge blåste canopy'n av.
resultat: knust canopy, ødelagt h.vinge, h.stab og høyderor.
tok bilder, for festene til canopy'n var revet av! sendte så en mail til QQAC(QQ somenzini aircraft).
og så til det morsomme:
de dekker alt!!!! jeg betaler bare frakten!
SLÅ DEN! det er service!
må ha ny kropp(store skader) ,covling og hjul-covlinger.(litt skader på stabben også)
lav rolling harrier, litt for lav for meg. litt for varmt i hode og dro feil stikka gitt.
tror det gikk bra med motor. klarte neeeeeeesten å hente den inn igjen, så den gikk ikke rett på trynet. men pipa.........hmmmmm. den ser ikke bra ut.
vi får se om det dukker opp nye deler eller en ny 101'' om et par uker.
Dette var trist å høre Anders.
Tror jeg ville vært litt skeptisk til den propellen. Du trenger ikke å se skaden på en karbonpropell, den kan være innvendig.
takk for omtanken
ja, det er kjipt. regner med at det kommer ny kropp og det som trengs om en uke eller to.
skadene koster meg $581 ink. frakt.
prøver å reparere pipa!
espen, ser fram til å ta turen til eina/mjøsa igjen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment