Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ikke sagt du er kritisk jeg.. simulator har jeg. men er ikke det samme irl.. ikke bare å trykke på den røde knappen da. .. har noe med kneskjelving å gjøre tror jeg hehe. i sim hovrer jeg som bare det. knife edge lavt så vingen nesten subber stripa finner det hardt å gjøre det jeg får til i simmen irl...
syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Mange liker å sammenlikne dette med helikopter og bruk av gyro der. Spesielt FBL, som om de tror heliene da flyr seg selv. Vel det gjør de slett ikke. Men når man kan legge radioen fra seg å stå drikke kaffe mens flyet passerer i lav knivegg, da må man vel kunne si at det flyr av seg selv. Gyro er én ting, men dette er jo autopilot. Jeg ser ikke sjarmen med det. Men dersom greia er å teste ut duppeditter og elektroniske gadgets så er det en anne sak. Lykke til
Fremtiden med gyroer er her ser jeg men til for en pris( 670 Euro ) snart hovrer alle og enhver men ikke før de har kopien av 3akse gyroen på Hobbyking til 50 dollar
Kan du sette den opp slik at du har en bryter på hvær av aksene, som du så kan slå av og på?
nei men har 3 modes med gyroen. en off.. og to som man setter opp som man vil.. 1 akse eller 2/3.. og med forskjellige utslag osv gain osv på forskjellige modes..
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Fremtiden med gyroer er her ser jeg men til for en pris( 670 Euro ) snart hovrer alle og enhver men ikke før de har kopien av 3akse gyroen på Hobbyking til 50 dollar
ja jeg gav vel 6700 for denne i norge.. eller 7200 med usb kabel..
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
koster å være lat. og helt sikket den eneste i norge som har vært dum nok til å kjøpe slik... men noen må jo være den personen også.. kunne fått meg pent fly hadde jeg ikke kjøpt gyroen hehe
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
liten test av gopro og sony videocam redigert sammen. første gang jeg rører slikt program.. så ha meg unnskyldt..
Fått testet gyro i 1 sec.. slo den fort av igjen.. hadde ikke reversert høyderor på gyro så når den lå i level flight og jeg slapp til gyro gikk den rett i nosedive.. fikk lettere kneskjelv og nesten lukt i buksa da... men i orden nå.. holder været seg skal det testes ut til helgen..
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment