Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tja, enten må du ligge i hytta eller så må du ta inn på et hotell i nærheten
Visst noen har tenkt til å ligge over på stripa kan det hende jeg tar med noe smirnoff og ligger over jeg også. Men ta med noe som holder varmen om natta
Ingen viste noe særlig interesse, så da tok jeg og Tertitten saken i egene hender
Det virker nå som folk er litt mere interessert ettersom veien ikke er så lang. Ikke vondt ment, men jeg fikk plutselig et par positive tilbakemeldinger når de på østlandet slapp å reise så langt. Men vi kommer gjerne til Dagali en gang. Bare sett en dato en gang så skal hvertfall jeg og et par til dukke opp. Enten det er sommer eller vinter. Folk er kviale på høsten har jeg merket
Jeg kan ikke avtale treff på andre stedere enn der jeg er medlem, og etter tilatelse fra klubben.
Var positiv til Dagali jeg, men siden det ikke var verken stor interesse eller noe mere tilbakemeldinger fra Dagali, ble det Holmen.
Jeg har ingen tillknytning til Dagali, og følgelig kan jeg heller ikke bestemme at vi skulle dit.
Men som Anders sier: Kommer gjerne til Dagali en annen gang, om noen tar opp den ballen.
Tipper det blir Lørdagen for min del - kanskje 40% kunne blitt med. Eller ikke. Jeg får jo ikke lukt igjen bakluka, litt langt å kjøre med den halveis oppe nå på høsten?!
Ja tak til flya skal vi få til, og helt ærlig tror jeg de fleste kommer til å bruke hele lørdagen. Noen blir til søndag
Men ja, vi kan fly fredag-søndag . Ja dusj er digg, men kan ikke dere vestfoldkara spleise på et 3-4-mannsrom. Jeg kan sjekke priser om dere vil På kvelden kan vi jo eventuelt stikke ned i sentrum å spise å drikke litt. Da er det litt trivligere å våkne på et varmt rom morgenen etter
Tipper det blir Lørdagen for min del - kanskje 40% kunne blitt med. Eller ikke. Jeg får jo ikke lukt igjen bakluka, litt langt å kjøre med den halveis oppe nå på høsten?!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment